1

Onderwerp: Berentaartje

Had een klein bolletje over en wilde eens wat proberen.
Ideetjes zijn allemaal van mijn vriend. Zowel de ondergrond als het idee om iets te boetseren op het taartje. Alleen dat het dan een beertje moest worden, waarvan hij dacht dat het een varken was :grr:,  heb ik zelf bedacht.
Bedankt voor het kijken!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MCWTQRVP.jpg

Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Er schijnt altijd wel ergens de zon

2

Re: Berentaartje

Ik vind hem erg leuk geworden. Geen tip, maar een vraag. Hoe krijg je die drie kleuren op de ondergrond? Ik kan alleen maar 1 kleur maken (eventueel gemarmerd), maar ik zie bij jou ook helemaal geen naden. Hoe heb je dat gedaan?

Groetjes,
Nanda

3

Tja gewoon proberen. Je maakt per kleur een "worstje" legt deze tegen elkaar aan en uitrollen maar. Het nadeel is dat je geen rechte lijnen krijgt. Het voordeel geen naden hahaha. Succes!

4

Ach ja, varken of beer. Komt een beetje door je kleur denk ik :)
Ik heb een keer geprobeerd zo'n babytje volledig te boetseren en toen zijn mijn dochter, he dat is Bob de Bouwer :S
Komt omdat ik ook een mutsje had gemaakt en zij dacht dat het een helm was....

5

Ach ik vind het een enig bolletje. En mooi beertje hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6 Laatst bewerkt door chadyl (04-10-2008 22:01)

Renate78 schreef:

Ik heb een keer geprobeerd zo'n babytje volledig te boetseren en toen zijn mijn dochter, he dat is Bob de Bouwer :S
Komt omdat ik ook een mutsje had gemaakt en zij dacht dat het een helm was....

:D

Ik vind hem leuk hoor...alhoewel ik wel moet bekennen dat ik dacht dat het een muisje was :o :s Solly!

Vind hem erg gezellig, of het nou een beer, varken of muis is :-) Leuk zo'n fantasietaartje toch?! :lol:

7

Tja wat zal ik er eens van zeggen.....dacht het eigenlijk zelf ook in het begin hahahaha, komt door de oortjes en de kleur natuurlijk. Maar ja wat wil je als je geen bruine vloeistof hebt. Binnenkort toch maar eens aanschaffen dan. hahaha

8

Wat een droppie!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Nennie schreef:

Tja wat zal ik er eens van zeggen.....dacht het eigenlijk zelf ook in het begin hahahaha, komt door de oortjes en de kleur natuurlijk. Maar ja wat wil je als je geen bruine vloeistof hebt. Binnenkort toch maar eens aanschaffen dan. hahaha

Je kan ook zelf bruin mengen.:Y...ff denken hoe het ook alweer was hoor, rood+groen+geel geloof ik..

10

lief zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

Aaah, wat een schatje :)

xxx

12

Vind het een lief bolletje en zie dat het een beertje is :)

13

leuk bolletje geworden (en bruin kan je ook met cacaopoeder doen trouwens)
en een schattig beer/muis/varkentje erop ;) :D

Alles goed???? nee 3 fout

14

Wat een leuk klein beertje.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

Ik vind het een heel lief taartje zo

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

16

Heel lief klein bolletje :Y

Groetjes Marlies.

Wat een schatje!