1

Onderwerp: ideeen gezocht

over 3 weekjes word mijn jongste dochter alweer 1 (waar blijft de tijd) en ik wil natuurlijk een leuke taart gaan maken maar ik weet totaal nog niet wat.
ik wilde eigenlijk geen bumba of een nijntje maar verder kom ik op dit moment gewoon nog even niet, dus als jullie leuke ideeen hebben dan hoor ik het graag.

2

Re: ideeen gezocht

Haar favoriete knuffel maken???

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Een grote 1 (vorm van taart) en dat bekleden met vrolijke bloemetjes??

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

winnie de poeh dan? of dribbel?

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

Ik heb het geboortekaartje van mijn dochter nagemaakt op de taart, was ook erg eluk geworden!

Ook kun je altijd de teletubbies/zandkasteel/iets anders waar ze naar kijkt op tv of een knuffel of speelgoed ofzo van heeft maken.

Groetjes Renske

6

een grote 1 (snijden uit een rechthoekige stuk taart, of twee rechthoekige cakes bakken), en deze vrolijk bekleden,
of een ronde vrolijk bekleden, een bloem, zon, beestje, een bekend figuur? zoals al genoemd zijn of muisof.., , of ergens een leuke foto laten printen en deze op de taart.
Ideetjes genoeg, maar ja welke moet je kiezen he.:)
ik had voor mijn kinderen ook (net als renkse) voor hun eeste verjaardag het beestje van hun geboorte kaartje gemaakt. Erg leuk
nog een ideetje zelf de taart laten versieren, bij de xenos (of ergens anders) stiften met eetbare inkt kopen en zelf laten kleuren.

7

http://www.videojug.com/film/how-to-make-a-castle-cake

dit lijkt me ook een leuk idee :)

8

Ik vind zo'n kroontje altijd zo leuk!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

of haar eerste krabbeltje/tekening op de taart na schilderen?