1

Onderwerp: Een eenvoudige Lindy-versie

Een kennis wilde ook bij mij een taart "testen" omdat ze allemaal enthousiaste verhalen om zich heen hoorde..... Voor de verjaardag van manlief een 10-persoonstaartje graag in de kleuren donkerrood met brons. Ik heb in mijn album een boltaartje staan met strik en daar was ze helemaal weg van. Dat was 1 van mijn eerste taartjes en die vind ik nu helemaal niet goed genoeg meer, dus (wel in overleg) e.e.a. veranderd. Had er graag een wit bolletje met paisley-motief a la Lindy Smith opgemaakt, maar ze wilde toch graag de bronzen strik. Ook meteen de laatste keer, dat ik met de spray werk: 1 strik gespoten en de spuitbus is zo goed als leeg (en dat voor € 9,95 !).

Het motiefje op de zijkant is geheel naar voorbeeld van Lindy Smith, maar de versie is veel eenvoudiger omdat er geen icing-stipjes zijn aangebracht. Ik vond 'm voor deze bestelling mooi genoeg zo (de taart is al groter dan voor 10 p en een dure strik)!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SAMBDEZW.jpg

gevuld met lemoncurd/bc en citroenkwark.

Bedankt weer voor het kijken en reageren!

Groet, Jolanda

2

Re: Een eenvoudige Lindy-versie

Wat een beauty! Erg mooie kleuren ook.:-)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Zekers mooi genoeg. En denk dat uit deze taart wel 15 stukjes kunnen. Zelf heb ik dat type bakblik niet.
Jeetjemineetje wat neemt zo'n spuitbus veel dan, daar moet je dus wel rekening mee houden met je uiteindelijke prijs. Ik vind je versierseltje heel leuk en de kleuren super. Ik heb bordeaux rood reeds ook in mijn kleurtjes assortiment maar tot op heden nog niets mee gedaan. Vind het wel een mannentaart!
h

4

Ik vind het een hele mooie taart, je strik is echt prachtig!!

5

Leuke taart zeg.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

6

Erg mooie taart. Heel mooie kleuren en een mooi motief zo op de zijkant. Strak uitgevoerd ook.

Groetjes Emmy
www.Tovertaart.nl, zoete magie

7

Ja zo word het zeker een dure taart. Maar hij is wel errug mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Heel erg mooie taart! En het laat me wel twee keer denken voordat ik aan dat soort spuitbussen begin, ondanks dat het effect prachtig is

If I show you the roses, will you follow?

9

Wat een leuke taart heb je gemaakt,toppie.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Wow chic hoor.
Heel mooi

11

Erg mooi :Y

12

chic taartje :thumb:

13

Wowie,  mooie taart zeg, ik heb de pearl spray een tijd terug gekocht en daar een stapelbruidstaart al mee gespoten en er zit nog genoeg in voor meerdere taarten volgende mij.. Had je niet het proefspuitbusje toevallig? ;)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

14

Heel mooi, mooie kleur ook :Y

15

Keetie schreef:

Wowie,  mooie taart zeg, ik heb de pearl spray een tijd terug gekocht en daar een stapelbruidstaart al mee gespoten en er zit nog genoeg in voor meerdere taarten volgende mij.. Had je niet het proefspuitbusje toevallig? ;)

Geloof niet dat het een proef busje was voor die prijs! Ik heb met de vorige bus (o.a. pearl) ook inderdaad een beetje over de taart gesprayd en dan heb je niet zoveel nodig. Als het moet dekken in allerlei hoekjes dan ging het in dit geval toch wel hard.

Groet, Jolanda

16

Erg mooie taart
De pearl doe je inderdaad best wel ff mee. Maar ik heb de ervaring met gold dat hij ook heel snel leeg is, als het inderdaad moet dekken...En dan is 9,95 voor 1 taartje wel veel ja. Maar ze zijn wel super handig die spuitbussen :D

17

Wat een chique taart zeg!!Ziet er heel mooi uit en zou hem niet eenvoudig noemen hoor!!

Jolanda, het is een plaatje gewoorden :thumb: Tjemig je lijkt wel gek (je begrijp wat ik bedoel ;) )

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Wauw....:thumb:
Wat een mooie kleur.....

Groetjes Marlies.

20

Wat een moeite en werk voor die taart, je bent inderdaad gek!!!

Maar hij is prachtig!! Zo'n mooi geheel!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

21

Errug mooi :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

22

Ik vind hem echt waanzinnig mooi!!

Wat voor spuitbus is het precies? Ook die pearl waar jullie het over hebben? Lijkt me voor kleine dingen wel erg handig.. en heb nog iets anders in m'n hoofd voor met spuitbus....

23

TaartJo schreef:

Wat voor spuitbus is het precies? Ook die pearl waar jullie het over hebben? Lijkt me voor kleine dingen wel erg handig.. en heb nog iets anders in m'n hoofd voor met spuitbus....

Het gaan om deze spuitbussen:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … ath=34_127

Groet, Jolanda

24

chique zeg! Prachtige kleuren.

25

Ik vind je kleuren echt zo mooi gedaan. Schattig taartje.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl