Onderwerp: invriezen hoe lang??
Graag zou ik willen weten hoe lang je je bekleedde en gevulde taarten in de vriezer kan bewaren? Wie helpt mij uit de brand?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » invriezen hoe lang??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Graag zou ik willen weten hoe lang je je bekleedde en gevulde taarten in de vriezer kan bewaren? Wie helpt mij uit de brand?
als ze heel goed verpakt worden geloof ik tot een jaar
je hoort wel dat bruidsparen de toplaag in de vriezer bewaren voor hun
eerste trouwdag. Dus moet kunnen.
Hoe je dat dan het beste kunt invriezen (verpakking) weet ik niet precies.
Ik blijf mee lezen
Dat hangt heel erg af van je vriezer: hoe diep vriest-ie, hoe snel vriest-ie, hoe vaak gaat de deur open etc. Sommigen vriezen inderdaad heel lang in en dan is de taart nog lekker, ik vertrouw mijn vriezer hooguit 4 weken. Daarna ben ik bang dat het droog wordt na ontdooien.
mij hadden ze geloof ik de raad gegeven dit niet al te lang te doen ...zolang je ook brood in de vriezer bewaart geloof ik. Ik heb toch bij de verjaardag van mijn dochtertje een taart ruim 2 maanden ingevroren en hij was nog helemaal prima.
Ik had hem wel in een goed gesloten kartonnen doos gedaan en daaroverheen een plastiek zak en die goed afgesloten. Toen ik de taart moest ontdooien is die ook zo verpakt een dag tevoren in de koelkast gezet voor een hele nacht en daarna op kamertemperatuur.
Produkten zou je in een huis-tuin-en-keuken-vriezer maximaal 3 maanden kunnen invriezen... Niet gezegd dat je er ziek van wordt als je het langer doet, maar de kwaliteit zal achteruit gaan.
Dank jullie wel, hou ik dat allemaal een beetje in mijn achterhoofd! Zat zelf inderdaad ook te denken aan een maand of 2 a 3 maximaal. Bruidsparen die inderdaad een taart invriezen voor een jaar tsja, weet niet t schijnt traditie te zijn, maar of t dan ook nog echt lekker is..??
Bedankt voor jullie reacties!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » invriezen hoe lang??