Onderwerp: Griezelkoekjes
Vandaag samen met mijn dochtertje griezelkoekjes gemaakt, ik had nog wat restjes fondant over en het is toch koud buiten....brrrr.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Griezelkoekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag samen met mijn dochtertje griezelkoekjes gemaakt, ik had nog wat restjes fondant over en het is toch koud buiten....brrrr.
Heel leuk, altijd een leuke bezigheid voor als het buiten guur is. Ik doe dit ook vaak met mijn meisje. Leuke uitstekers, van de Xenos??? erg leuk, ik heb ze net gekocht nog niet geprobeerd.
Heel leuk gedaan.
Heel leuk, altijd een leuke bezigheid voor als het buiten guur is. Ik doe dit ook vaak met mijn meisje. Leuke uitstekers, van de Xenos??? erg leuk, ik heb ze net gekocht nog niet geprobeerd.
Yep van de Xenos!!
Leuk en gezellig die koekjes.
super gedaan
Leuk! Ik ga er zo mee aan de slag. Heb net het spook klaar gelegd!
Maar Niels en ik vroegen ons af: is dat nou wel lekker fondant op een koekje? (Ik ben dol op fondant hoor, ook zonder cake, hihi.)
Maar ik ga oefenen met icing spuiten. Misschien als het toonbaar wordt binnenkort een foto...
Leuk!
leuk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Griezelkoekjes