Onderwerp: bob de bouwer en titus
Woensdagavond gezellig naar Wendy geweest om Bob de Bouwer en Titus te boetseren.....wat was het weer gezellig.....en leerzaam.....
De zwaartekracht speelt Bob wel wat parten....

www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bob de bouwer en titus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Woensdagavond gezellig naar Wendy geweest om Bob de Bouwer en Titus te boetseren.....wat was het weer gezellig.....en leerzaam.....
De zwaartekracht speelt Bob wel wat parten....

Hee wat een gave Bob zeg. Hij is echt goed gelukt, maar zie inderdaad dat hij wat door zijn beentjes is gezakt hihi 
Leuke figuren zeg. Goed gedaan!!
Mooi geboetseerd, hoor! Klein ukkie in de buurt die bijvoorbeeld 3 wordt? Die zou je daar heel blij mee maken, toch?!
Jo wat leuk gemaakt zeg. ik zou Bob toch maar snel op zijn ruggetje leggen voordat hij helemaal geen beentjes meer heeft. Titus ziet er ook geweldig uit.
nee de beentjes houden het wel..het is meer dat ie steeds meer naar achteren gaat hangen...
Ben helemaal verliefd op Titus. En Bob heeft gewoon een feestje gehad en zakt nu wat achter over.
super figuren 
Heel erg mooi geworden,en Bob kijkt gewoon naar zijn hoogste bouwwerk tot nu toe 
Notje
Wauw wat mooi geboetseerd.
De mooiste bob van de avond!!Hij lijkt echt goed!!
Wauw!
Die zien er echt heel erg gaaf uit,zo echt als op tv,top,Titus is ook enig gedaan.
Ik vind Titus altijd zo leuk. Mooi gemaakt! En Bob moet gewoon (nog) een stokkie in zijn reet....
Ik had ze natuurlijk al gezien! Bob hangt gewoon ergens tegenaan joh!
Die van mij staat, wonderbaarlijk genoeg, nog steeds overeind 
(Foto volgt nog)
Wat leuk!! En inderdaad.. Bob kijkt naar een dakgoot die hij nodig moet vervangen!!
goed gelukt zeg!
Nog even een keertje hier reageren
Ik vind hem super gelukt!!!
Hee wat een gave Bob zeg. Hij is echt goed gelukt, maar zie inderdaad dat hij wat door zijn beentjes is gezakt hihi
Hihi, nee hoor, hij hangt gewoon lui achterover, de korte beentjes horen zo. 
We kwamen er tijdens de workshop achter dat bob best een zielig figuur heeft.
Google maar eens een plaatje, een worstje op korte beentjes. 
En sas, staat ie nog?
Zwaargewicht bob krijgt voortaan meteen twee stokken i.p.v. spagetti h
renskemorees schreef:Hee wat een gave Bob zeg. Hij is echt goed gelukt, maar zie inderdaad dat hij wat door zijn beentjes is gezakt hihi
Hihi, nee hoor, hij hangt gewoon lui achterover, de korte beentjes horen zo.
We kwamen er tijdens de workshop achter dat bob best een zielig figuur heeft.![]()
Google maar eens een plaatje, een worstje op korte beentjes.
En sas, staat ie nog?
Zwaargewicht bob krijgt voortaan meteen twee stokken i.p.v. spagetti hgroetjes Saskia
www.taartenmeer.nl
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bob de bouwer en titus