Re: 1 jaar en afgestudeerd !
Wow ze zijn echt prachtig! Wat een werk zeg.. volgens mij ben je daar echt super lang mee bezig.. Maar dan heb je ook zeker wel wat!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1 jaar en afgestudeerd !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow ze zijn echt prachtig! Wat een werk zeg.. volgens mij ben je daar echt super lang mee bezig.. Maar dan heb je ook zeker wel wat!
hoe mooi die koekjes voor 1 jaar!! heerlijke koekjes om naar te kijken, zo allemaal samen
Ik zag ze ook op je site. Ze zijn ontzettend leuk. Vooral de gekleurde. Zwart heeft ook wel wat, daar wil ik vandaag mee aan de gang. Weerrrr op de lijntjes oefenuhhhh
weer subliem! als altijd...
Super super en nog eens super....hoe krijg je het toch voor elkaar...elke keer als ik jouw creaties ziet krijg ik ook zin om koekies te maken alleen zien ze er bij mij nooit zo uit als bij jouw...snif snif.....
Prachtig zeg!! Ik vind jouw koekjes altijd helemaal top!! Wat een kunstwerken!
Wauw wat zijn ze weer mooi!!!
Wat een prachtige koekjes toch weer!! Weer veel inspiratie opgedaan...... moet snel weer eens aan de koekjes!!
Adembenemend Mooi!!!!!
Ik dacht al een 1-jarige en dan al afgestudeerd ...maar je hebt er weer schitterende koekjes van gemaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1 jaar en afgestudeerd !