Onderwerp: Wie weet een recept voor gevulden speculaas cupecakes??
Wie weet dit, mbt de aankomende feestdagen? Of wie heeft er een ander idee??
Ik hoor het graag!
Marielle
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie weet een recept voor gevulden speculaas cupecakes??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet dit, mbt de aankomende feestdagen? Of wie heeft er een ander idee??
Ik hoor het graag!
Marielle
Misschien kun je ze vullen met Speculoos????
Verkrijgbaar bij Jan Linders.
Groetjes Marlies
http://www.de-chef.nl/cgi-bin/site-show … aascakejes
Zo van internet geplukt dus succes niet verzekerd!
een ander sint idee,
Je kunt ook gewoon wat speculaaskruiden door je mix doen, of schuddebuikjes speculaas? (laatste heb ik nog nooit gedaan met cc, (wel met brood), maar moet wel lukken)
succes
speculaaspasta door de bc en daar de cc's mee vullen (evt met stukjes speculaas erbij )
Ik heb laatst ook speculaaskruiden door het beslag gedaan. Verder amandelspijs afgeslapt met een ei. Hiervan een klompje in het beslag gedaan en dan gewoon bakken. Was erg lekker. Volgende keer ga ik er een toef amandelbotercreme op doen...
goed idee kiwi,
hoeveel spijs en hoeveel ei? En gewoon geklutst ei?
En dan op die amandelbotercreme een pepernoot (met chocolade).....:P
Gewoon een pakje spijs uit de supermarkt kneden met 1 ei. Weet eigenlijk niet eens welk merk...
Oe, oe en dan misschien een paar drupjes smeltchoco op de de toef botercreme en de pepernoot laten druipen...
o, ja...
duurt het nog lang voodat sinterklaas komt?..Of mag het al eerder? Moeten wel eerst proeven toch!
We moeten toch wel weten wat we op tafel neerzetten toch?
vind ik ook, Bak ze! Ik hoor het resultaat wel! Jammer genoeg is groningen een beetje te ver weg om te komen proeven.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie weet een recept voor gevulden speculaas cupecakes??