Onderwerp: Hallo!
Hallo allemaal,
Taarten maken vind ik al jaren geweldig leuk. Vanmiddag werd ik door Carlinnie op deze site gewezen. Ik heb de hele avond al niets anders gedaan dan me verbazen over de taarten en alle mogelijkheden in de webshop. Wat een mogelijkheden, het gaat gelijk kriebelen...
Ik zou nog wel veel meer willen bakken dan ik nu doe, alleen is mijn tijd al aardig volgepland. Ik heb 2 schatten van kindjes; een dochter van bijna 2,5 en een zoontje van bijna 5 maanden. Daarnaast heb ik ook nog een baan en een studie, waarbij ik dit jaar begonnen ben met afstuderen. Jullie begrijpen wel, veel tijd voor een hobby schiet er dan niet over. (Ik geef les op een middelbare school dus ook veel (t)huiswerk.) Maar misschien is het maar goed ook, met het oog op "de lijn" van mijn man en mijzelf.
Mijn topwerkstuk tot op dit moment was mijn eigen bruidstaart. Die heb ik samen met een van mijn twee beste vriendinnen gemaakt. Vier lagen en mijn vader had er een schitterende standaard voor gemaakt. Toen mijn vriendinnen in hun rol van ceremoniedames aankwamen bij de gelegenheid waar we zouden eten, vroeg men welke bakker de taart maakte. Mijn vriendin vertelde later dat ze de gezichten zagen betrekken, toen ze vertelden dat de taart zelfgemaakt was. Je zag ze denken, daar komt zo'n zelfgefreubelde taart. De verraste blik op hun gezichten toen ze de taarte zagen was oud waard, vertelden ze later. Maar we kregen later nog wel complimenten over zowel de standaard als de taart. Dat was wel heel leuk!
Ik moet de foto even opzoeken maar dan zal ik hem wel postten bij de taartenparade. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb in ieder geval al weer genoeg ideeen opedaan. Nu nog even de tijd ervoor vrijmaken.
Groetjes en tot "ziens" op de site