1

Onderwerp: Cupcakes voor het afzwemmen van Emma

Emma, onze oudste dochter, mocht vorige week zaterdag afzwemmen voor haar A diploma. Ik had nog een taartopdracht voor de dag er voor en weinig puf om nog een afzwemtaartje te maken. Cupcakes dan maar. Geen zwemthema, mevrouw wilde hartjes en roosjes.... hmmmm okeeej, misschien dat ik met B wel iets met water mag maken :-) Komen ze....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-66HZ8P3D.jpg

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Cupcakes voor het afzwemmen van Emma

Ja en als meisjes hartjes en roosje willen dan willen ze geen zwembad mama!
Hhahaha erg leuk die kleine meiden.
Je cupcakes zijn erg leuk.

3

Heel mooi hoor! Vind dat klein accentje met die mini zilveren bolletjes heel mooi!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Nou, die zijn toch hartstikke leuk! Waar heb je die mini-parels vandaan? Zie ze op de hebshop alleen in goud en zilver....

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Leuke cc's :)

6

Annemiek schreef:

Nou, die zijn toch hartstikke leuk! Waar heb je die mini-parels vandaan? Zie ze op de hebshop alleen in goud en zilver....

Die kan je bij de c-1000 of A.H. kopen.Ze zijn alleen bikkel en bikkel hard.Je zou er je kiezen op breken.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

misty schreef:
Annemiek schreef:

Die kan je bij de c-1000 of A.H. kopen.Ze zijn alleen bikkel en bikkel hard.Je zou er je kiezen op breken.

De echte mini zijn de zilveren uit de webshop. De grotere roze komen ook uit de webshop en zitten in een assorti bakje met roze, gele en blauwe parels. Die zijn idd keihard :-)

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

8

Mooi gedaaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Hartstikke mooi !

Groetjes, Conny

10

Mooie cc`s.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Mooie cupcakes... En nu op naar B.....

Groetjes Janny