Onderwerp: Hoe krijg ik spierwit marsepein??
Ik ben een echte bak en bekleed beginner hoor ! Dus waarschijnlijk zal ik meer van dit soort blonde;) vragen stellen...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe krijg ik spierwit marsepein??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben een echte bak en bekleed beginner hoor ! Dus waarschijnlijk zal ik meer van dit soort blonde;) vragen stellen...
Marsepein kan je wit kleuren met een kleurstof, te koop in de webshop. Maar echt spierwit..... denk toch dat ik dan voor fondant zou gaan.
Hoi Babs,
Dank voor je antwoord! Maar mag ik gelijk even vragen wat het verschil is tussen fondant en marsepein? Is het de prijs of werkwijze?
Ik hoor het graag! Dank je wel
en dan zo wie zo de extra blanke bestellen, die is van zichzelf al het 'witst' en dan met sugarflair superwhite van de webshop idd, maar echt sneeuwwit?? Fondant!
Wat ik trouwens niet lekker vind dus ik neem de minder witte kkleur voor lief, trouwens in combinatie met bepaalde kleuren lijkt het toch wel erg wit (bv met zwart)
Oke, dank je wel voor jullie antwoord!! Ik ga ees zoeken en proberen!! en vooral klooien.... hahahahaha
In marsepein zit amandel. En het is iets duurder.
en lekkerder
en lekkerder
Mee eens!
Je kunt marsepein wel
Je kunt marsepein wel
Er zijn veel merken die beweren dat ze marsepein echt wit maken maar er zijn er maar weinig die het ook echt doen!
Nou moet ik zeggen dat ik m
Ik hoor dat de blanke marsepein lekkerder is dan de extra blanke.
Kan je de blanke ook echt wit krijgen met die kleurstof?
Ik heb geen idee.
Bedoel je met 'blanke' de funcakes? Die vind ik vreselijk vies. Muf. En ook slechter verwerkbaar. Ik heb die alleen in het rood, en die kleur ik natuurlijk niet wit
Verder gebruik ik uitlsuitend Zeelandia marsepein. Die vind ik goed in gebruik
ja, ik bedoelde de funcakes. Ik hoor juist van velen dat die lekkerder is.
Ach ja, smaken verschillen he? Ik vind het juist heerlijk.
Carin schreef:Er zijn veel merken die beweren dat ze marsepein echt wit maken maar er zijn er maar weinig die het ook echt doen!
Nou moet ik zeggen dat ik m
Groetjes Renske
Wat ik doe is marsepein goed soepel kneden, dan poeder er door en làng kneden. Ik herken dat wel wat je zegt, maar als je langer doorkneedt, wordt het alsnog egaal
Mijn witte kleurstof is vloeibaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe krijg ik spierwit marsepein??