Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart ivoor met parels, strikken en duiven
Wauw hij is erg mooi!
Niet helemaal mijn smaak, maar heel erg knap en strak gemaakt. De parels staan heel chique!
o wauw wat een plaatje!
Die harten met de duiven vind ik helemaal geweldig
Zwijmel zucht droom verder! Wat een práchtige bruidstaarten!!!!!! Helemaal toppie, strak, elegant, stijlvol, helemaal af!
Prachtig zeg! Schitterende bloemen en wat een goed idee van die ketting!
Groetjes, Jos
Oh Oh Oh! Wat gaaf zeg! Een hele toren met prachtige taarten. meid wat maak je toch mooie dingen zeg!
Waaaaaaaaaaauuuuwwww!! Schitterend!!
dorieke
Prachtig!
Heel erg mooi gemaakt!
Schitterend! Mooie bloemen, strikken, duiven, ja alles is mooie! Top!
prachtig gedaan 
dit is dus een echte schitterende bruidstaart, kunnen de banketbakkers nog eens wat van leren...
oooooo!! die is GAAF!!
Super mooi gedaan!!
Wauw, wat schitterend gedaan!
wat een plaatje...en wat een karwei.....maar echt super mooi...
Jaaaa, daar is ie dan eindelijk!!! Hij is prachtig!!! Je had er weinig vertrouwen in met al die pareltjes, maar het geheel is echt af, hoor. En heel handig (en mooi) met die ketting! Ik ga toch maar eens inslaan tijdens de kerstmarkten 
Ik was al heel erg benieuwd naar deze taart. Hij is helemaal te gek geworden!! 
Dat is nou met recht een knap staaltje werk! Het geheel is niet helemaal mijn smaak, maar de lagen met 't paisley motief vind ik wel heel mooi. En je bloemetjes zijn ook super.
Gaaf idee van dat parelsnoer. Die gaan we onthouden!
Heeeel erg mooi!
En wat voor parelketting heb je gebruikt? Is dat niet erg duur? Of kan je dat echt per meter inslaa voor weinig?
wat een prachtige stijlvolle taart!
ook niet mijn smaak maar wat is ie prachtig gemaakt zeg.
Dat parelsnoer klinkt ook erg snel en makkelijk, ga ik toch ook eens proberen.
Hoi Caroline!
Was inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik je had gezien! Wat een prachtige taarten maak je joh! Heerlijk! Wie weet tot weer een cursus haha!
Dit is met recht een echte bruidstaart. Schitterend gemaakt, elke laag anders, maar toch een compleet plaatje.
Wat een beauty!
wow, wat een mega taart!
Wauw mooi zeg!! Wat een grote taart ook!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart ivoor met parels, strikken en duiven