1

Onderwerp: Ik had hier zo'n zin in!

Wilde zo graag eens iets maken met ingredienten die ik lekker vind.
Dus walnotencreme (volgens geheim recept), chocolade, slagroom, caramel, en hazelnoten. De taart was HEERLIJK!
Heb wel zaterdag bij de huisartsenpost gezeten omdat ik in een reactie de net gekarameliseerde hazelnoten wilde opvangen toen ze vielen.
De hazelnoten zijn niet gevallen.... maar heb wel tweegraads brandwonden opgelopen nu. Gelukkig allemaal dichte blaren dus de pijn is beperkt gebelven tot 2 dagen gelukkig!
Naderhand maar gewoon twee stukken taart genomen voor de troost! ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFQMUTQZ-1.jpg

Dankjewel!

2

Re: Ik had hier zo'n zin in!

Oh wauw... dat ziet er lekker uit :9 Het water loopt me in (of eigenlijk uit :+) de mond http://www.deleukstetaarten.nl/marianne/kwijl.gif

Wel balen dat je je had verbrand, pijnlijk!! Gelukkig viel het mee, maar dan nog.. au!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Oeeeeh Auwie. Sterkte daarmee. Maar wat een heerlijk troostvoer heb je gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

alles voor de gekarameldiseerde hazelnoten :lol: hoop dat je snel opknapt!

het taartje ziet er overheerlijk uit en die vulling..... :P :9 wil je die echt niet met ons delen??? ik ben gek op die smaken!!

groetjes Ellen.

groetjes Ellen

5

ik ben niet zo'n notenmens
maar kan me voorstellen dat het een heerlijk taartje is voor wie er van houdt

6

Wat ziet dat er prachtig EN heerlijk uit.
Enneh.... nooit meer vangen he!

Corinne
Sugar & Flour

7

owwwwwwwwwwwww, dat lijkt mij echt heel lekker.
je hebt mazzel dat de pijn al zo snel weg trok, gelukkig maar!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Auw! Gelukkig kon je de taart nog afmaken! Enne.....geheim recept: daar maak je me wel erg nieuwsgierig! Mijn broer is een paar maanden geleden verhuisd en heeft in zijn tuin een geweldige walnotenboom staan. Hij zei al tegen me: verzin jij maar een recept, want er komen veel walnoten aan. Nou woont hij nogal uit de richting, maar misschien is het een ritje waard?!

Groet, Jolanda

9

Wauw...wat lekker....
Gelukkig dat je pijn vlug weg was.....

Groetjes Marlies.

10

Tja voor zo'n taart wil je je handen wel branden.... hij ziet er errrug lekker uit. Maar zonder gekheid.... wat balen die blaren (AUW). Sterkte ermee en neem nog maar een stukje als troost ;)

11

Auwwwww
Met voorbedachte rade een troosttaartje gemaakt =D

“You know you are getting old when the candles cost more than the cake.”
Taartenhof

12

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm............en aiiiiiiiiiiiiiii wat een gevaarlijke taart zeg :-/

maar klinkt zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr
mogen we echt niet weten hoe je  hem gemaakt hebt? :-(  ziet er echt zo jammie uit

13

Ziet er heerlijk uit!

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

14

Hmmmmmmmmmmm lekkerrrrrr!! Balen van je hand :-( Net gekarameliseerde noten lijkt me errug pijnlijk! Beterschap!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15

Jammie.......wanneer mag ik een stukje komen halen ?

Voortaan voorzichtig doen ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

Nou wat ben je toch druk geweest met bakken zeg!
Deze ziet er zaaaaaalig uit! Echte feel-good-food.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Wat ben je toch een muts, he. ;) 'k Zie het helemaal voor me. Maar troost je, het had mij ook kunnen gebeuren, en ik slaak dan van die luide kreten: oe...oe...oe..., alsof je in de jungle zit :lol:
Het klinkt wel heerlijk. Volgens mij is het een echte calorienbom. En als we freubeldag hebben, verwacht ik wel een stukje te proeven (en het geheime recept te krijgen) ;).

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

18

Oh oh oh dat ziet er overheerlijk uit!!!!

Oei, gelukkig is het goed afgelopen met je branwond. Voortaan gewoon laten vallen hoor!

19

Dat ziet er helemaal niet goddelijk en overheerlijk uit............

............... Man man man, zit je mij nou een beetje jaloers te maken met deze taart!!

Deze mag je ons zeker niet onthouden op de freubeldag hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Maar Babs toch, zo zie je maar de meeste ongelukken gebeuren in huis. Gelukkig valt het mee, je moet er niet aan denken wat er allemaal zo mis kan gaan. De eerste reactie is altijd opvangen die handel maar soms is het toch beter om weg te springen en het maar te laten vallen.
Je taartje ziet er heel lekker uit.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

21

Wie zijn handen brandt.....mag 2 stukken taart! Nieuwe tegeltjeswijsheid. Maar eh..die walnotenvulling....geheim recept? dat kennen we hier toch niet, we delen toch ALLES met elkaar!!! Zeker alles wat lekker is! Dus ehh, komop, verklappen, ik ben een enorme notenliefhebber!

Groetjes, Tessa

22

MMmm, heerlijk zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

23

Auw pijnlijk! Maar wel een lekker taart!

24

Lekker Lekker Lekker, sorry van je handen, hopelijk is het snel beter, maar deze ziet er wel er lekker uit. Ik sluit me aan bij Tessa, geheim recept???? Het idee van een forum is toch dingen uitwisselen??

Groetjes Emmy
www.Tovertaart.nl, zoete magie

25

Auw pijnlijk!
Maar ik zou mezelf ook troosten met een extra groot stuk....jammie,ziet er zo lekker uit!
En ja...alles zullen we eerlijk delen dus ook de vulling.