Onderwerp: Boeddha mold hoe het beste resultaat?
Ik wilde vandaag mijn boeddha voor zaterdag vast maken zodat deze genoeg tijd heeft om goed te drogen enzo. Maar hoe kan ik deze het beste maken in de boeddha mold van het kruidvat? In
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Boeddha mold hoe het beste resultaat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wilde vandaag mijn boeddha voor zaterdag vast maken zodat deze genoeg tijd heeft om goed te drogen enzo. Maar hoe kan ik deze het beste maken in de boeddha mold van het kruidvat? In
Ik heb de engeltjesmold gisteren uitgeprobeerd met fondant.
Heb het erin gestopt en heel goed aangedrukt. Daarna de fondant die over was eraf geveegd zeg maar.
Toen een paar uurtjes laten liggen en daarna kon ik de mold ervanaf buigen. Als je het langer laat drogen is het nog beter denk ik.
Nou ik hoop dat je wijs kunt worden uit mijn verhaal!
Ik weet niet of je fondant of marsepein gaat gebruiken, maar marsepein duurt natuurlijk nog langer voordat het droog is.
Succes!
ow, ik ben ook al tijden op zoek naar die boeddha, kan hem nergens vinden
Ik heb hem echt wel 15x overnieuw gemaakt.. en nu eindelijk het idee dat het enigzins goed is. Hij was een keer echt super goed gelukt, maar toen had ik hem op mijn flowerpaid gelegd en was zijn hele achterkant plat , dus toen nog maar een keer opnieuw en hem dan in de mold laten zitten. Op hoop van zegen dat hij goed opdroogd!!
heb je er dan tylos in vermengd?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Boeddha mold hoe het beste resultaat?