Onderwerp: Wat voor doos voor een stapeltaart van 2 verdiepingen?
Ik heb voor volgende week een bestelling voor een bruidstaart van 2 verdiepingen, en ik vraag me af hoe ik de taart het beste mee kan geven aan de klant. Tips alstublieft!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wat voor doos voor een stapeltaart van 2 verdiepingen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb voor volgende week een bestelling voor een bruidstaart van 2 verdiepingen, en ik vraag me af hoe ik de taart het beste mee kan geven aan de klant. Tips alstublieft!
In 2en en ter plaatse op elkaar laten zetten. Of een hoge doos van wat anders met folie bekleden.
Mirjam
Hoe bedoel je, hoge doos? Waar kun je die krijgen, speciaal voor taarten?
Ja, die heb ik ook gezien maar ik vind ze nogal aan de prijs en ik dacht: er is hier vast iemand die zelf iets ingenieus heeft uitgevonden
De taart in een doos zetten zonder deksel en dan plastic folie er om heen, staat nog feestelijk ook..
Ik gebruik bij stapeltaarten altijd 2 gewone taartdozen. 1 deel boven, 1 onder en 1 deel aan elke zijkant.
Of gewoon een andere kartonnen doos in de goede maat gebruiken.
(goed uitgestofzuigd natuurlijk!)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wat voor doos voor een stapeltaart van 2 verdiepingen?