1

Onderwerp: Tip/idee voor mooi papier voor om/op je onderplaat..

Ik heb laatst van mijn moeder een boek met behangvoorbeelden gekregen. Leuk om te knippen met de kids zei ze. HHmmmm nee! leuke prints voor om mijn onderplaat voor onder de taarten en CC.

Was ik laatst bij de formido voor behang en stonden daar wel 30 van die boeken. Ik gevraagd of ze ook weggedaan werden. Ja weggegooid zei de jongen. Oh nee zonde zei ik. Dus gaf ik mijn naam en telf nr door. Ze bellen net op dat er 3 boeken voor me klaar liggen. Ik ben reuze blij hiermee. En mijn kids ook!!

Misschien dat iemand hier iets aan heeft en ook bij zijn/haar bouwmarkt een kans krijgt om ze op te halen.

Groeten
Ester

2

Re: Tip/idee voor mooi papier voor om/op je onderplaat..

Goeie tip :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Hartstikke leuk!

Groetjes, Marielle

Hee da's een goeie tip inderdaad.

Groetjes Renske

5

Ik heb ze net opgehaald en er zitten echt hele mooie vellen behang bij echt prachtig met glitters en bloemen. Hier kan ik hele mooie dingen mee doen. Ik ben er blij mee.

6

*gaat even bij de plaatselijke bouwmarkt haar kaartje afgeven*

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Oh, wat een goed idee, zeg! Thanx! Ik ga ook even buurten bij de bouwmarkt:)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

8

Het is me inderdaad opgevallen dat die taarten op hele mooie ondergronden staan,misschien een stomme vraag (ik begin pas) maat hoe doe je dat dan? Geeft dat niet af op de taart?

9

ebby schreef:

Het is me inderdaad opgevallen dat die taarten op hele mooie ondergronden staan,misschien een stomme vraag (ik begin pas) maat hoe doe je dat dan? Geeft dat niet af op de taart?

als je je houten plaatje inpakt met inpakpapier moet je daar nog wel (voedselveilig) celoofaan overheen doen, dan geeft het niet af, en kun je zelfs op snijden!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

10 Laatst bewerkt door Esterke (06-10-2008 07:29)

wanneer is celofaan voedselveilig?
Ik koop mijn rollen bij de blokker.

Ik maak mijn onderplaten van dik karton van dozen die ik weer haal bij de supermarkt. Zo knip ik ze op de maat die ik wil (meestal zo groot dat ze in de doos passen en de onderplaat niet kan gaan schuiven).