1

Onderwerp: mega mini...in blauw,wit en geel.

Omdat mijn vriendin vandaag weer moest beginnen na een heerlijke vakantie en zwangerschapsverlof, geef ik haar vanavond bij de koffie wat troosttaart. Niet te groot, moeten immers om de lijn denken :)

Maar wat een klus om eenklein taartje te bekleden. doorsnee is 10 cm! en ik hield een behoorlijke vouw marsepein over, kon het ook niet wegstrijken, daar had ik niet genoeg 'taart'voor. Maar goed, helemaal mooi strak is tie niet, maar wel erg vrolijk

groetjes Ellen

2

Re: mega mini...in blauw,wit en geel.

Erg vrolijke taart. Die wil vaker opnieuw gaan beginnen met werken ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Die wil ik ook wel als ik weer moet werken...leuk gedaan hoor!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Leuke taart, vind die swirl erin toch altijd leuk. Enig tip wat ik heb (of eigenlijk is het een kwestie van smaak), ik zou die onderste rand weggelaten hebben, misschien een effe blauw randje?! Maar zoals ik al zei, kwestie van smaak.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Bedoel je een smoother? Ik gebruik dat ding altijd wel, hoewel dat niet garant staat voor een strakke taart (helaas toch nog zelf doen ;-)).

Leuk die swirl zeg!
Tja die smoother, wel heel handig, maar verricht geen wonderen.

Groetjes Renske

7

ahaa een smoother dus :D thnx!! mss ter overweging, elke kreuk minder is weer beter toch?? ;)

@ kadohke, idd een blauw randje was leuker geweest, heb nu een restje van de swirl gebruikt en de golven... camouflage :0 kan niet zo goed recht snijden en nu valt er een kreukeltje onder... Maar je tip neem ik zeker mee naar de volgende!!

groetjes Ellen

groetjes Ellen

8

ik vind het een leuk,vrolijk taartje zeker met de regen buiten wordt je hier vrolijk van.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (30-09-2008 21:34)

Inderdaad een vrolijk taartje geworden, een echt opstekertje.
Mijn tip: om zo'n klein taartje te bekleden, moet je de lap om mee te bekleden zo klein mogelijk houden, zodat je niet te veel over hebt om weg te snijden. Dan kan je er makkelijker mee werken, omdat je minder plooien overhoudt.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

oke! ga het de volgende keer proberen! bedankt voor de tip!

groetjes Ellen

groetjes Ellen

11

Een leuke troostvoer taartje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl