Onderwerp: hoge ijshoorntjes
Goedemorgen allemaal,
Waar kan ik staande hoge ijshoorntjes kopen?? Wil ze gebruiken voor cupcakes, maar kan alleen de standaard kleintjes vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoge ijshoorntjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Goedemorgen allemaal,
Waar kan ik staande hoge ijshoorntjes kopen?? Wil ze gebruiken voor cupcakes, maar kan alleen de standaard kleintjes vinden.
Daar....had ik nou net niet gezocht. Bedankt, ga er meteen kijken
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=32430
Die misschien
BRIGITTA....JAAAAAAAAAAAAA DAT ZIJN ZE!!!
JE BENT GEWELDIG
KUS KUS!!
de jumbo verkoopt ze soms ook, en ligt eraan hoeveel je moet hebben, maar je kan het ook bij Jamin vragen, die hebben verkopen verschillende formaten ijsjes...
de jumbo verkoopt ze soms ook, en ligt eraan hoeveel je moet hebben, maar je kan het ook bij Jamin vragen, die hebben verkopen verschillende formaten ijsjes...
Bedankt Meissie, maar dat was niet de vraag...had een ander vraagje gepost bij decoreren algemaan (geloof ik), kon de ijsjes niet meer vinden en Brigitta heeft ze gevonden....JAAAAAA!!!!!
Goedemorgen allemaal,
Er staat toch duidelijk de vraag waar je hoge ijshoorntjes kan kopen???????????
Ik geef toch echt een antwoord op jouw vraag in de eerste post...
Sorry Meissie, bedoelde dat dit een oude topic is en dat Brigitta per ongeluk de antwoord op een andere topic hier heeft gezet ipv bij de originele vraag.....lekker ingewikkeld ...in ieder geval bedankt voor je reactie. Heb ze in ieder geval nog niet, dus kan ook bij de Jumbo op jacht!
Kadohke schreef:Goedemorgen allemaal,
Er staat toch duidelijk de vraag waar je hoge ijshoorntjes kan kopen???????????
Ik geef toch echt een antwoord op jouw vraag in de eerste post...
ik was met 2 pagina's bezig en antwoordde op de verkeerde topic, was voor mij ook even verwarrend
Groet Birgitta
ok, maar ik heb ze pas geleden voor een vriendin bij de Jamin gehaald, gewoon gevraagt of ik een paar hoorntjes kon kopen. En sosm kan dat.
ik neem ze mee van het werk (cafetaria) dus misschien daar ff vragen voor een reuzebeker?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoge ijshoorntjes