Onderwerp: Bruidstaartje voor 14-jarig huwelijk
Gisteren met migraine nog een klein taartje in elkaar gezet. M'n schoonzus en zwager zijn vandaag 14 jaar getrouwd. Heb hem vanochtend even langsgebracht.
Hij is gevuld met een laag bosvruchtenjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaartje voor 14-jarig huwelijk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren met migraine nog een klein taartje in elkaar gezet. M'n schoonzus en zwager zijn vandaag 14 jaar getrouwd. Heb hem vanochtend even langsgebracht.
Hij is gevuld met een laag bosvruchtenjam.
Heel mooi. Door het witte vallen de kleuren van de roosjes en de blaadjes heel erg op, echt een hele mooie taart.
mooie taart 
Mooi hoor!
Hoe maak je dat mooie bewerkte randje boven aan de taart?
Wat lief zeg!
Met een crimper. Was de eerste keer dat ik hem gebruikte op een taart en het ging me niet goed af. Ik kreeg geen grip. Het randje was dus niet erg mooi.
Mooi! Hoe krijg jij die crimperrand zo netjes?
Ik heb dat ook es geprobeerd, maar ik kreeg het niet gelijkmatig 
ziet er goed uit.
Strak hoor!
Wat een mooi strak taartje.
Mooi!
Sjonge mooie taart zeg. Moet ook eens die crimpers gaan uitproberen.
mooe strakke taart!!
Wat een mooi eenvoudig taartje!
Vervelend...je migraine...en dan nog zo'n leuk/mooi taartje maken!
lief taartje hoor
Ik vind het een heel mooi simpel taartje 
Ik vind het een schatje van een taart.
Mooi en strak taartje.
Idd mooi strak lief taartje. En die roosjes lukken mij nog steeds niet 
Een mooi, lief taartje!!
mooi taartje!
Met een crimper. Was de eerste keer dat ik hem gebruikte op een taart en het ging me niet goed af. Ik kreeg geen grip. Het randje was dus niet erg mooi.
Toch ziet ie er keurig uit hoor!
Ik denk dat de bovenrand van je taart niet recht genoeg was, en beetje bol zeg maar. Dat crimpert inderdaad niet zo makkelijk!
Hij was toch flink recht. Maar kreeg met de crimper geen grip. Dacht dat het misschien kwam omdat ik fondant had gebruikt. Wordt natuurlijk snel "hard".
Ik weet het ook niet, had al wat dikker uitgerold zodat ik een mooie rand kon pakken.
Nog maar wat oefenen in de toekomst. En dan dus niet op het crisco-blik met een stuk fondant maar echt op een zachte meeverende taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaartje voor 14-jarig huwelijk