Onderwerp: Taart voor Jasper met zijn lievelingsgiraf
Voor kennissen mocht ik een taart maken voor hun zoontje die 1 jaar werd afgelopen dinsdag. Met de vraag of zijn lievelingsknuffel een giraf op de taart kon.
Nog nooit eerder een giraf geboetseerd, wilde ik dit wel heel graag proberen.
Helaas liepen de voorbereidingen niet helemaal vlekkeloos. Ik had vorig weekend 3 dagen een beurs in Hardenberg met mijn mozaiekworkshop en verkoop.
Dus de taart moest van te voren gemaakt en ingevroren worden. De giraf wilde ik dan afgelopen vrijdagavond nog maken. Helaas ging het steeds slechter met mijn oma en ze is helaas ook die avond ingeslapen. Beetje hectisch dus allemaal, maar gelukkig wel gelukt.
Om maandagochtend kwart over 7! sochtends kwam de kennis de taart halen. Met het eruit halen de avond ervoor zag ik helaas dat de taart niet mooi glad meer was en een beetje was ingezakt. Ik geloof dat de kennis het niet eens heeft opgemerkt. Dat zie je denk ik alleen als kenner
. De vulling is aardbeienvlaaivulling met nieuwe mona toetje van de maand: vanille 
Toch zou ik niet meer zo snel een taart geheel bekleed invriezen van te voren. Vond het erg jammer dat de taart zo ingezakt was en ben ook wel benieuwd hoe de vulling uiteindelijk heeft gesmaakt. Nog geen klachten gelukkig!
Nou hier komen de foto's..2 maar hoor 

Eindelijk eens mijn geboortestempels gekocht in Birmingham kunnen gebruiken
beetje ingezakt dus