26

Re: Bruidstaart drama!

Ongelovelijk...wat een hork zeg!!!...dan heb ik die € 15,- wel over om te zorgen dat mijn bruidstaart heel over zou komen...snap niet dat mensen op zo'n bedrag beknibbelen...en die buurvrouw van jou is me er ook een...schuld bij de ander neerleggen...tsss...lekker makkelijk...en trouwens...wat voor een vriendin ben je dan dat je niet eens de moeite neemt om de taart ongeschonden mee te nemen...en het is nog wel zooooooooooooooooooo'n leuke :Y ...jij hebt super je best gedaan hoor meid...en laat je niet op je kop zitten...zal er maar een hartig woordje over spreken...succes! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

27

Wat een supertaart en jemig wat een rotverhaal zeg... ik vind dat echt niet kunnen hoor! Ik zou gewoon even het bruidspaar opbellen en vertellen wat er ECHT is gebeurd, en ook je buurvrouw mag best weten dat het NIET netjes is om jou de schuld te geven terwijl je DUIDELIJKE instructies hebt gegeven!!!

28

Meid, wat een drama verhaal!!! Toch een grote nachtmerrie! Ik zou dat ook niet los kunnen laten. Jij hebt in ieder geval weer een topprestatie geleverd, waar je trots op mag zijn. Hopelijk komt het snel weer goed tussen jou en de buren.

Groet, Jolanda

29

Je bruidstaart is werkelijk prachtig! Zo mooi strak uitgevoerd!
Ik vind het heel erg jammer voor je dat er dan zo'n nare bijsmaak aan zit. Nu kun je helemaal niet meer blij zijn met het fantastische resultaat. Ik hoop dat je snel met het bruidspaar e.e.a. kunt bespreken. Voel jij je misschien ook weer wat beter!
Groetjes, Monique

30

Nou wat een verhaal....ben je mooi klaar mee. Snel het bruidspaar mailen en jouw verhaal doen!! Maar ja, het is idd wel hun eigen schuld. Hadden ze het maar moeten laten brengen. Schitterende taart trouwens :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

31

Joh, wat ontzettend rot voor je (en voor het bruidspaar)!

Je taart zag er supermooi uit, echt prachtig! En dat die dan zo idioot vervoerd werd, je zal met pijn in je hart je huis weer ingegaan zijn na die woeste aftocht van je buren...

Een typisch geval van 'garantie tot de (voor)deur', helaas... Maar ondertussen zit je wel met die buren. Zeker verhaal gaan halen, de verhouding is nu toch al bekoeld en als je nu niet zegt wat op je hart zit, krijg je daar later spijt van.

Heel veel sterkte!

32

Zonde dat de buurman het heeft verpest. Kan hij dan niet vertellen dat hij het perse zo wilde doen?

Mooie taart :D

33

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Wat een drama!!! Zal ik met je mee naar je buren????
Maar je taart is echt heeeeeeel goed gelukt!! Ik ben wel erg benieuwd naar de reactie van het bruidspaar en ik zou ze zeker de foto laten zien hoe de taart had kunnen zijn als ze € 15,- had uitgegeven aan het vervoer!!

groeten Annemieke
Cake It

34

Wat een drama zeg! Ten eerste ziet je taart er harstikke mooi uit en heb je gelukkig de foto als bewijs hoe hij eruit zag! Ik vind het van het bruidspaar ook knap stom om op die paar centen te beknibbelen! Maar ja, zij vertrouwde misschien haar vriendin en wilde jou een ritje besparen? Erg jammer dat mensen zo met dingen omspringen die niet van hun zijn!

35

Wauw wat een supergave taart is het geworden!!
Heel jammer dat het zo is afgelopen..

36

Het is een prachtige taart, je buren sporen niet, en het bruidspaar ook niet, waarom 15 euro besparen met het risico dat de taart niet goed overkomt.

Groetjes Mariëlle

37

Wat een verhaal zeg en wat zonde van je prachtige taart. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, wat het bruidspaar er nog van te zeggen heeft! Balen!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

38

Hij is echt prachtig, jammer dat er zo mee wordt omgesprongen. Ik hoop dat je je er niet al te lang druk over blijft maken.
En anders maar vaak naar je foto kijken, want hij is echt erg mooi.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

39

Tjeetje, wat een verhaal. Maar je taart is wel heel erg mooi (voor deze ellende begon natuurlijk). Curly's regel maar opvolgen, om deze ellende in de toekomst niet nog eens mee te maken,......bruidstaarten ALTIJD zelf afleveren.
Toch zonde van al je werk!

En nu maar weer denken aan leuke dingen....;)

Sylvia

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

40

Schitterende taart!
Apart met die felle bloemen, mooi!

Een akelig verhaal...jij zit er mee....succes en voor jezelf opkomen hoor!

41

wat een mooie taart...en wat vreselijk van je taart zeg geen woorden over dat iemand zo met de bruidstaart van een ander durft om te gaan.....

42

Het is echt een prachtige taart, jammer dat er zo mee om wordt gegaan en dat jij nog de schuld krijgt ook! Maar petje af voor de waanzinnige taart!

43

Wat een pronkstuk heb je ervan gemaakt. Ik zou terplekke van gif door de grond zakken als ik zag hoe ze met mijn creatie omsprongen.
En dan jou ook nog de schuld geven? Nee sorry hoor maar dat gaat te ver.
Ik zou denk ik zelfs gezegd hebben dat ik de taart gratis bezorgde.Dan maar geen 15 euro!
Dan wist ik wel dat hij heelhuids aankwam en er niet zo mee omgesprongen werd door lomperikken

Nogmaals je hebt er een geweldige taart van gemaakt en gelukkig ligt het probleem niet bij jou maar bij de anderen. ;)

Groetjes Angelique

44

Wat een schitterende taart!
Maar wat een ellende kwam erna zeg. Hoop dat je nog wat te horen krijgt van het bruidspaar en je buren... ga ik geen woorden aan vuil maken!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

45

Dat is ook wat! Gelukkig heb je de foto's van v

46

Mijn god, wat erg zeg!!!! Dat doe je dus ook noooooit weer! Ik vind e taart prachtig trouwens!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

47

Wow wat een mooie strakke! taart, helaas met een vervelend vervolg, je heb groot gelijk dat je verhaal gaat halen!!! Sterkte ;)

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

48

jeeetje...wat een verhaal.....en wat een dwaas om zo'n mooie taart zo te vervoeren....en dan de schuld bij jou leggen.....het is niet te geloven......
ben benieuwd wat te reactie van de buren is..maar ik zou het er zeker niet bij laten zitten.....succes...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

49

Wat enorm vervelend! Want je taart ziet er werkelijk prachtig uit en je geboetseerde bruidspaartje ook!

50

Wat een naar verhaal!
Lekker dat je buren de taart even naar de haaien hebben geholpen. Ik zou echt in alle staten zijn, denk ik.

Maar de taart ziet er prachtig uit! Wat een plaatje en zo ontzettend mooi strak!