1 Laatst bewerkt door Carolien (19-09-2008 22:42)

Onderwerp: Hier zijn dan mijn eerste smakelijke cupcakes

Hier zijn dan dankzij Marlies mijn (eindelijk) gelukte en ook nog lekker smakelijke cupcakes.
Voor de eerste keer cupcakes maken ben ik best tevreden!
Hier zijn ze dan. Had er maar 6 gemaakt en heb er 2 gemaakt voor mijn dochtertje en haar vriendinnetje, ze hebben heerlijk zitten smikkelen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZOQVXVBH.jpg

Ze zijn dus te laag maar goed moet er nog even de handigheid in krijgen en misschien toch maar eens een cursus er voor volgen als ik wat meer tijd heb. Van de andere cupcakes staat er ook nog een foto van in mijn album.
Zo ga nu lekker naar bed want morgen komen mensen weer vroeg een taart ophalen hihi

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Carolien

2

Re: Hier zijn dan mijn eerste smakelijke cupcakes

Ze zijn schattig :)

Ik had het de vorige keer ook dat mijn cakejes niet hoog genoeg waren, toen heb ik de randjes bij geknipt :D
Nu bedenk ik mij in eens, die randjes kan je natuurlijk ook in hoekjes knippen alsof het een kroontje is!

3

Ik heb de cupcakes gebakken zonder vorm eronder. Moet die even aanschaffen en dan gaan ze niet zo de breedte in en dan gewoon iets meer beslag erin doen. Komt denk ik helemaal goed!

Groetjes Carolien

4

Een muffinblik is inderdaad een nodige investering voor cupcakes, wordt het makkelijker en mooier van. Maar deze zien er ook leuk uit hoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Ze zijn idd wat laag maar dat knippen is wel een oplossing, ik doe altijd de cuppies in een blik en dan met een ijsbolletjes tang (afgestreken) het beslag erin dan zijn ze meestal wel goed....misschien heb je hier wat aan????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Ach ze zijn laag maar je heb ze wel erg leuk gedecoreerd.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Erg leuk!

8

Nou super toch, je anderen zijn ook mooi. Je hebt al veel mooie dingen gemaakt zag ik in je album!
Zie je het komt helemaal goed met je cupcakes!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

9

marlies schreef:

Nou super toch, je anderen zijn ook mooi. Je hebt al veel mooie dingen gemaakt zag ik in je album!
Zie je het komt helemaal goed met je cupcakes!

Aldoende leert men ;-)

Groetjes Carolien

10

Bedankt allemaal, heb hier ook weer veel goede tips gelezen en die ga ik dus in de loop van de tijd ook maar eens proberen!

Groetjes Carolien

11

Wat een scheetjes!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Beetje laag misschien maar zeker niet minder mooi versierd hoor. Ze zien er prachtig uit.

Groetjes Janny

13

Schattig dat kroontje :)

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

14

Heel lief, zo'n klein kroontje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.