1

Onderwerp: geen taart, maar even complimenteren (bruidstaarten)

Hallo allemaal
Vrijdag heb ik een bruiloft gehad, met uiteraard een bruidstaart. Deze was gemaakt door een dure banketbakker en ik heb mij daar erg aan geergerd.
Hij smaakte prima, maar zag er in mijn ogen niet uit. Nu ben ik dan wel een leek, maar ik weet wel dat je de cake niet mag zien en dat het gewoon netjes afgewerkt moet zijn.
Als ik dan jullie bruidstaarten allemaal zie denk ik WAUW, wat mooi en bij deze dacht ik wat zonde van het geld. Erg he?

Voor iedereen die bruidstaarten heeft gemaakt en gepost:
MIJN COMPLIMENTEN, ZE ZIJN STUK VOOR STUK BEELDIG. Het is dat ik al getrouwd ben.

keep up the good work!!

2

Re: geen taart, maar even complimenteren (bruidstaarten)

Dat worrdt ook door ons opgevallen,laatst had ik onze bruidstaart nogeens even bekeken en die was ook bar-slecht,maar ja,toen bakte ik nog niet zelf,en die van mijn schoonouders toen ze 25 jaar getrouwd waren was ook echt afgerafeld,je betaald veel geld voor zo'n taart,jammer dat sommige bakkers dan zulke taarten afleveren,maar wij kunnen trots op de onze zijn,als ik 12 1/2 jaar ben getrouwd maak ik hem lekker zelf!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Nou wordt ik wel nieuwsgierig Daan...
Heb je een "mooie" foto van de taart?

Wel jammer dat je niet de taart heb gekregen die een bruidspaar op hun dag verdiend.

4

Toevallig heb ik laatst ook aan de bruidstaarten hier op de site moeten denken! We hadden ook een bruiloft 2 weken geleden en daar hadden ze een taart gewoon simpel wit met 4 rode roosjes erop ook gemaakt door een dure banketbakker hij was zo gewoon en heel duur !!!! Zelfs het bruidspaar had zoiets van is het dit...????
Hij was heerlijk maar ik denk dat ik hem zelfs mooier had gemaakt!

5

Hoi Petra
nee helaas, geen foto, maar het was ook niet mijn bruiloft hoor. Was van vrienden en ik weet gewoon dat zij heel veel geld hebben uitgegeven aan de taart.
Wij hadden bij onze bruiloft morgen 3 jaar geleden een simpele witte taart, met rode roosjes, heel standaard, maar wel mooi afgewerkt

6

Kan bovenstaande alleen maar beamen. De bruidstaarten hier op het forum geshowd zien er heel mooi uit. En niet tevergeten met liefde gemaakt dat zie je zo.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe