1

Onderwerp: Hazelnoot !!!

Gevuld met mengsel van 1/2 botercr

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

2

Re: Hazelnoot !!!

Ooh dat ziet er lekker uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

mooi!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Og die ziet er heel mooi uit! en erg lekker. *zat net al te kwijlen bij de bijenkorf waar een soortgelijk taartje stond, maar dan met nog wat shotten chocolade erop*

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

5

Lekker zeg!

6

Oeh, daar loopt het water van me in de mond http://www.deleukstetaarten.nl/marianne/kwijl.gif

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Krijg zo'n trek van zulke taartjes...mmmmm. Klinkt echt heerlijk!
Groetjes, Monique

8

O God dat ziet er lekker uit........ Net nu ik (weer eens) besloten heb vandaag een Sonja-verantwoorde dag te maken. En dan de aanblik van dit!!! Zucht...........

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

9

Sjeeeeeeeeee, lekker hoor!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10 Laatst bewerkt door JanetGL (29-09-2008 09:16)

Hij was ook lekker. Alleen moest ik op de reis naar het adres waar we de taart zouden gaan verorberen onverwacht remmen en vloog hij - ondanks het feit dat ik hem vastgezet had - toch de auto door :-)

Hij is gelukkig wel heel gebleven maar de vlokken bovenop lagen iets minder gestructureerd zal ik maar zeggen ;) ;) ;)

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...