Re: Als je elf wordt en je houdt van, dan krijg je een................
Mooie taarten, maar je elfje vind ik helemaal geweldig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als je elf wordt en je houdt van, dan krijg je een................
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taarten, maar je elfje vind ik helemaal geweldig!
Super taarten!! Maar dt elfje is toch niet echt? of wel?? Anders is het inderdaad errug knap gedaan!
Prachtig, wat een kleuren 
auw ik vind ze allemaal mooi, maar de eerste is gewoon SCHITTEREND!!!!
Jeetje Caroline, wat een werk maar ze zijn prachtig gelukt allemaal. Schitterend. Tessa was wel weg blij zeker?
groeten,
Joyce
Nja, die "weg blij" moet natuurlijk wel "erg blij" zijn.
Oooooooooh en aaaaaaaah en jeeeeeeeeh en, en, en......WOW!!!!
Ik vind ze echt allemaal mooi maar die roze is wel helemaal te gek zeg! Mijn dochter zit naast me en die zegt: OOooooh mama, die wil ik ook als ik 5 wordt! Tuurlijk schat, krijg je van me, het duurt alleen nog 11 maanden.....
Hier valt mij echt de bek van open! Wat schitterende taarten!!! Die stapel is geweldig! Eigenlijk alles. En de gymp....................WAUW
allemaal even gaaf

Geweldige taarten allemaal!!!Mijn favoriet is toch wel het elfje!!!Maar die gymschoen is ook erg gaaf!!
Schitterende taarten!!!
Mooie stapel met een leuk elfje,spidy is ook top gepuzzeld,maar de bloementaart vind ik ook erg mooi gedaan.
Je had het erg druk zo tezien deze week.
Ik kan niet kiezen...ik kan niet kiezen!!! M
Ooohhh Wauw wat een taarten! Super zeg! Die elfen taart is geweldig, maar je nijntje vind ik ook erg mooi!! Ze zijn allemaal mooi!
Super taarten!! Maar dt elfje is toch niet echt? of wel?? Anders is het inderdaad errug knap gedaan!
Inderdaad is het elfje niet echt, daarom staat er ook bij, een elfje om te bewaren. Sorry als ik mensen heb laten denken dat ik haar zelf hebt geboetseerd. Maar voor 1 euro ga ik niet zelf zitten pielen 
supergaaf allemaal!!
Mijn eerste reactie bij het scrollen.....oh wauw........stil........wauw.......
wat een plaatje
Heb je het poppetje zelf gemaakt?
uiteraard is de rest ook zoals we gewend zijn van je mooi, strak, super
Jhee wat een mooie taarten zeg.
Jeetje...wat een productie...en allemaal zooooo ontzettend mooi...schitterend meid! 
Sjongejonge Caroline, wat een prachtige taarten heb je weer afgeleverd!!! Echt stuk voor stuk heel erg mooi geworden!
Groetjes, Monique
Woooooooooooooowwww zeg!!!!!!!!!! H
Allemaal helemaal super Caroline, wat ben je toch een kunstenaar! Die roze stapel, echt helemaal wauw!! Ik ga hem opslaan!!
Wat een geweldige taarten allemaal. Die stapeltaart is echt helemaal top!! kan ik mijn elfde verjaardag overdoen met jou erbij? 
Nou ja, wat kunstig allemaal! Het ziet er allemaal geweldig uit, maar de meidentaart is het summum
! En wat een prachtig poppetje ook! Maar de gymschoen is ook top gemaakt, die veters zijn super gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Als je elf wordt en je houdt van, dan krijg je een................