Onderwerp: Geen spook, maar toch een andere "griezel"......
Hallo allemaal,
Het allereerst wil ik jullie allemaal SUPER complimentjes geven. Ik heb zelf jammer genoeg veel te weinig tijd, maar als ik jullie geweldige creacties zie, valt mijn mond regelmatig open. Zelf ben ik niet zo'n kei, maar het beetje dat ik kan, doe ik met veel plezier, Ga zo door, dan kunnen we allemaal nog veel genieten van al die geweldige creaties
Vorige week zaterdag de verjaardag gevierd van mijn twee kids. Roy werd afgelopen dinsdag alweer 14 en Stefanie is de 17de 12 lentes geworden ...hoezo waar blijft de tijd
Maar goed. Stefanie houdt van van griezeldingen, dus maakte ik mijn eerste griezelpuzzel, om in de klas te trakteren. Lijkt zo makkelijk, maar dat viel ff tegen:(
Eerst was het de bedoeling dat ik een spook zou maken...heb ik ergens hier op de site gevonden, maar het wilde allemaal niet zo lukken. Nog nooit is mij een tulband mislukt, maar nu... eentje kwam niet goed op en de tweede brak gewoon lekker in alle stukken
Nou dan maar niet. Roy is gek op sportwagens, dus puzzel ik maar een sportwagen...uuhhh niet dus, wilde ook niet lukken. Toen heb ik maar, ondanks dat ik ook nog eens behoorlijk beroert was, geprobeert een hele auto te maken. Het is geen kunstwerk, maar zoonlief vond 'n geweldig! En dat is tenslotte waar je het voor doet, nietwaar.
Nou, hier de taart voor Stefanie, gevuld met straciatella-mousse, afgesmeerd met botercreme + vanillesmaakje en bekleed met dun laagje marsepein. De puzzel is van fondant.
De taart voor Roy was eveneens gevuld met straciatella-mouse, afgesmeerd met botercreme met vanillesmaakje en bekleed met marsepein en dat geverfd.

Bedankt voor het kijken....
Sylvia
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

! Knap dat je dat in beroerde toestand nog hebt kunnen maken!
dat was volgens mij de boosdoener. Ik dacht; maak het jezelf ff lekker makkelijk.....nou in het vervolg gewoon lekker ouderwets invetten met boter