1

Onderwerp: Bruidstaart drama!

Een vriendin van mijn buurvrouw had gevraagd of ik haar bruidstaart wilde maken. Nou dat wilde ik natuurlijk wel. Alles dus besproken enzo en ze had een taart uitgezocht van Sweetthings. Graag met geboetseerd bruidspaartje (ze droeg inderdaad een lichtblauwe jurk)
Dit heb ik ervan gemaakt (voordat de ellende begon):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3GKJ33Y8.jpg

Gevuld met:
Champagnecreme en abrikozenjam
Moccacreme en caramel fudge
Aardbeienkwark met verse aardbeien en aardbeienjam
Meer foto's staan in mijn album.

Nou komt de ellende...
Ik zou hem eerst komen brengen naar Heemskerk, dat is hier 10 minuten rijden vandaan ofzo. Later besloot de bruid (uit kostenbesparing???) dat mijn buurvrouw hem wel kon meenemen. Nou ja, ook goed.
Ik had de taart (waar de buurvrouw bij was) in een grote doos gedaan en gezegd dat hij in de kofferbak moest zodat hij stabiel en recht zou staan. Dat was goed zei ze. Een uurtje later zie ik de buurman min of meer de taart op de achterbank zwiepen en

Re: Bruidstaart drama!

O meid wat een verhaal, wat een nachtmerrie als iemand zo met je taart omgaat. Maar je taart zag er prachtig uit (voordat die op de achterbank van je buurman kwam). Gelukkig heb je als bewijs een mooie foto.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

3

Wat een prachtige taart, en wat een ellende... Leef met je mee. Echt balen. Maar wat is/was hij mooi!

4

Ik kan me voorstellen dat je pisses was zeg. Wat zonde van je mooie bruidstaart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Allereerst natuurlijk heb je een prachtige taart gemaakt!
Maar wat jammer dat er zo mee omgesprongen is! Gelukkig heb je precies gezien wat ze ermee gedaan hebben, dan hoef je je in ieder geval niet schuldig te voelen!
Maar het is natuurlijk wel heel vervelend!
Ik hoop dat nog in de gelegendhied bent om de uiteindelijke bestellers van de taart jouw kant van het verhaal te vertellen... Pffff.
En hoe moeilijk het ook is: maar toch ook snel de negatieve energie van je af proberen te laten vallen en je weer richten op leuke dingen!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

Mooie taart.

Wel balen en ontzettend vals van die buurvrouw.
Wat zei het bruidspaar er zelf van? Ik zou hun rustig via brief laten weten wat er gebeurd is en dat het niet jouw schuld is.

Ik hoop dat dit geen staartje krijgt..... buren zijn leuk totdat......

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

7

Jeeminee!!!! Allereerst; wat heb je een beeldige bruidstaart gemaakt!!! Mooi afgewerkt mooie kleuren, ik vind hem echt fantastisch!!!
Maar wat een verhaal! Wat ontzettend naar, dat iemand zo met jouw mooie werk omgaat! Endat zijn dan je buren! Hopelijk wordt het geen oorlog tussen jullie, al zou ik me er wat bij voor kunnen stellen!
Meid, veel sterkte, ik hoop dat er op de een of andere manier een leuk staartje aan komt.

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

8

Wat erg: zo'n prachtige taart en dan zoiets... Ik hoop dat je inderdaad nog de kans krijgt je eigen verhaal te doen, zowel bij de bestellers als bij je buren. Sterkte daarmee!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Tjeetje meid,wat een verhaal,aan jou heeft het niet gelegen,je taart is prachtig,hoop dat je de kans krijgt om het uit teleggen aan het bruidspaar,maar dat van de kostenbesparing op je mooiste dag,had ze beter wel wat eraan uit kunnen geven,en de buurman :mad:
hoe jij reageerde,zo zou iedereen van ons doen,hoze soms met een taart omgaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

ik vind em supermooi, maar wat een roteinde!
hopelijk snapt het bruidspaar dat jij er niks aan kan doen, en komt er niet teveel gezeur om...

groetjes José

wauw wat een mooi taart zeg , super strak , mooie kleuren en prachtig geboetseerd!!

jemig wat een drama zeg!!! en dan jou de schuld geven , nou ja!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

12

Het is een prachtige bruidstaart! Wat ontzettend vervelend voor jou EN het bruidspaar dat deze taart de bestemming niet in deze staat heeft bereikt. Hopelijk komt de waarheid alsnog op tafel.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

13 Laatst bewerkt door Grietepiet (28-09-2008 21:07)

Hij is in ieder geval prachtig! Ik zou ook (&#$&#*@ zijn! ;-)..op de buren, dan!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

14

hij is zo mooi, wat verschrikkelijk zeg!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

15

die buurvrouw probeert natuurlijk haar man te verdedigen voordat ze erzelf van langs krijgt jakkes wat een riot vent die buurman zielig voro het bruidspaar en voor jou
om de kosten te besparen zaten ze nu met een ingestorte taart door de buurman zijn schuld vole jij je maar niet rot hoor hij ziet er prachtig uitttttttttttttttttt

16

Oeeeeeeeeee, wat zou ik boos zijn!!!

Maar aan de andere kant, je hebt bewijs op foto staan dat ie prachtig is/was.
Dat je nou net naast zulke mensen moet wonen^&%$#%$%#$@$

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

17

De taart is gewoonweg PRACHTIG ...echt een knap plaatje.
En je frustratie ....helemaal te begrijpen. Van het weekend komen ze hier ook een taart halen die een uur onderweg moet en ik heb hen al gemaild met de nodig instrukties om hobbels en bobbels te ontwijken. Dus ik voel je woede hoor. Misschien kan je het bruidspaar alsnog mailen of bellen met wat er juis mis is gegaan ..jij hebt tenminste recht om je te verdedigen.

18

O, nee, wat erg voor je! Hij is zo prachtig! Ik herken hem zelfs van de site van Sweetthings!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Ooh wat een drama! Zo'n mooie taart (want het is een pláátje!!) en dan zo ermee om gaan :nooo Ik hoop dat je met het bruidspaar eruit komt en duidelijk kan maken dat het niet aan jouw taart ligt! (maar dus aan de buurman....)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

20

Oh meid wat erg!!!! Jij maar hard werken en een onbenul die er dan z

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

21

Wat een drama bij zo'n prachtige taart.......
Gelukkig heb je een mooie foto, zodat je in ieder geval weet dat je de taart niet ZO hebt meegegeven aan de buren.
en ja.......de buren heb je niet voor het kiezen :S

Alles goed???? nee 3 fout

22

Jhee heb je zo je best gedaan en het geprobeerd te voorkomen dat er zo iets zou gebeuren.
Sorry voor je ervaring echt heel erg.

Je hebt er niets meer aan.

Maar je taart ziet (zag) er fantastisch uit.

23

Jee, en dan te bedenken dat je zo ongeveer naast Heemskerk woont!
Was het in dat kasteeltje? Dat kost een berg geld! Dan kunnen mensen toch ook wel bezorgkosten betalen?!
Ben benieuwd hoe dit is afgelopen...

Maar jij hebt je best gedaan. Hij is echt heel mooi!

24

Getferderrie!!! En dat terwijl ut een schitterende strakke taart was. Wat jammer ook. Jammer is nog een understatement. 'k zou wel ff m'n visie aan de buuf kwijt willen als ik jou was. He gatfer....ellendig allemaal......
Hou je ons wel ff op de hoogte hoe dit verders is afgelopen?

25 Laatst bewerkt door Lonestar (28-09-2008 22:50)

Bedankt voor alle "steunbetuigingen", erg lief van jullie! Ik zal het bruidspaar morgen even mailen.

De buurvrouw had al van tevoren tegen de bruid gezegd dat als er iets mee zou gebeuren, dat zij dan niet de verantwoordelijkheid zou nemen, waarop de bruid had gezegd dat ze hem hoe dan ook zouden opeten. Ik vind dat sowieso erg "goedkoop" gedacht van de buurvrouw, voor de bruiloft van je vriendin wil je toch zelf ook het allerbeste???
Het is toch al zo'n raar stel, die buren... Gelukkig heb ik nog meer buren die wel tof zijn. Ik ga morgen (als ik ben afgekoeld) eens verhaal bij ze halen. Ik vind het onwijs lullig dat ze het "op de vulling heeft gegooid", dat zal ik haar eens goed in de oren knopen!

Ik had trouwens diezelfde ochtend zelf nog een bruidstaart weggebracht naar Amstelveen (half uurtje rijden), die was keurig mooi overgekomen! (Die moet ik nog plaatsen in de parade)

Groetjes, Jos