1

Onderwerp: Kyogre

Eerst zou er een vrij simpel pokemonnetje op de taart moeten komen, maar dat werd een paar dagen geleden door de a.s. 9-jarige veranderd naar Kyogre, bleek een soort orka-ding te zijn. Tot het allerlaatst het boetseren uitgesteld, maar het moest er toch van komen. Dit is 'm geworden, met tanden en al... Wel even zoet mee geweest dus:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAVOXXJV.jpg

Gevuld met vanille bcr en zelfgemaakte aardbeienjam (hoe komt het toch dat die zoveel meer naar aardbeien smaakt dan die uit de winkel???)
Bekleed met marsepein en geboetseerd met Pettinice fondant met tylose.

De jarige vond Kyogre gelukkig "precies" lijken, ik maakte me natuurlijk al zorgen!!!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

Re: Kyogre

Wow, dat ziet eruit als een moeilijk boetseersel, knap hoor!
En wat een ontzettend gave gemarmerde taart, wil je me uitleggen hoe je dat zo voor elkaar hebt gekregen? (evt via mail)

Groetjes Renske

Hoi,
Wat een grappig taartje, ik vind je basiskleuren erg mooi!

4

renskemorees schreef:

Wow, dat ziet eruit als een moeilijk boetseersel, knap hoor!
En wat een ontzettend gave gemarmerde taart, wil je me uitleggen hoe je dat zo voor elkaar hebt gekregen? (evt via mail)

Germarmerd: ik heb de benodigde marsepein in drieeen gedeeld en gekleurd in blauwgrijs, blauw en geel. Eerst drie lange slierten gerold. Toen de grijze en de blauwe samen genomen en die samen tot een sliert gerold. Die opgedraaid. Daar de gele sliert weer tegenaan en samen een sliert gemaakt. Die weer gedraaid. Dat toen opgerold (zoals zo'n opgerold dropje zeg maar...) em die weer plat gemaakt en een sliert van gemaakt. Die nog een keer gedraaid en weer opgerold. Dat toen een beetje samengenomen en een bal van gemaakt en uitgerold tot een lap marsepein en die over de taart gemikkerd!
Snappie 'm???
Volgende keer als ik weer eens ga marmeren zal ik wel eens wat foto's maken voor een extra how-to-tje op mijn site-tje!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

5

Ja bedankt zeg doe dat, want ik vind hem ook prachtig gemarmerd zo. Heel mooi die 3 kleuren door elkaar. En schattig geboetseerd ook nog.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

6

mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Ik vind je ondergrond prachtig gekleurd. Dat beest ook, maar dat zegt mij eerlijk gezegd niet veel ( ken de hele serie niet).

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

Wauw wat mooi gemarmerd en geboetseerd zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Wie???Watte??

Tuurlijk,kan niets anders dan zo'n pokemonbeest zijn,leuk gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

leuk! en mooi gemarmerd id!

groetjes José

11

Mooi gemaakt hoor! Vind ook dat je prachtig gemarmerd hebt!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

12

Super zeg! Heel mooi gedaan! Pokemon bal staat er ook geweldig op!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

13

Erg leuk!!! Ik kan mij voorstellen dat de jarige er erg blij mee was!

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl