Onderwerp: De taart en zijn verhaal...........het lijkt wel werk :D
Ik had het allemaal keurig gepland.............dacht ik..............2 taarten voor zaterdag en 2 voor zondag, nou da's allemaal goed te doen natuurlijk.
Maar toen belde de "klant" dat ze voor zaterdag graag een stapeltaart van 3 hoog wilde en een halve bol - net als die met die aardbeien en muis - pffff jemig daar ging mijn planning, want dat waren wel 3 taarten extra zeg maar.........maar goed kan moelijk zeggen : Sorry mevrouw U mag maar 1 taart bestellen per keer....:D:D
Dus al dus....ging ik aan de slag en stapte ik uiteindelijk vanmorgen om 02.00 mijn mandje in........en dit is het resultaat van een week-endje buffelen..:Y

Het moest een stapel worden maar op de een of andere onverklaarbare manier is
het toch een beetje een topsy geworden, nou was het voorbeeld wat ze van me gezien had ook een topsy dus wat dat betreft is het goed geinspireerd 
Helemaal gevuld met citroenkwarktaartpudding en citroencreme

Er moest ook een stippen bol met aarbeien en muis komen, maar ja.....ik hou er niet van om 2 keer dezelfde taart te maken, dus heb ik een variant bedacht die ook bij de stapel past, Bolletje gevuld met chipolata

Een prinsessentaart voor Romy, en omdat boetseren niet mijn sterkste kant is heb ik haar bedolven onder de bloempjes
Aan de zijkanten heb ik gelijk mijn nieuwe stempels getest....en ik vind het erg leuk geworden, beetje roze....maar ja dat wilde de mama graag. Gevuld met aardbeienbavarois en bbr.

Thijs de buurjongen was vrijdag jarig, vandaag is het feest, vorig jaar was het nog mijn eerste echte bestelling voor zijn verjaardag, een feyenoordtaart...pffff.
Nu mocht ik lekker zelf iets bedenken, en heb ik zijn aquarium nagemaakt..:D
Gevuld met vanillecreme, 4 vruchtenjam en bokkepootjescreme.

En dan nog een huis Anubis taart....kompleet gepikt en geinspireerd op de taart
van Do
ze heeft me zelfs het plaatje geleverd....want ik kon echt niks bruikbaars vinden op internet.......grom......dus : DO BEDANKT HE MEID
:Y
Gevuld met aarbeienvlaaivulling en bbr
Zo en dan ga ik nu het achterstallig onderhoud in huis te lijf......
Fijne zondag allemaal
Liefs
Micky

).