1

Onderwerp: Mijn eerste cupcakes

Hoi allemaal,

Gisteren had ik nog wat beslag over en heb er dus ook maar cupcakes van gemaakt. Ze waren niet erg mooi rond, maar goed...ik heb het nog wel aardig gedaan, al zeg ik het zelf...hahahaha

Het zijn trouwens cupcakes met stukjes chocola en gehakte noten (op verzoek van mijn man). De marsepein heb ik erop geplakt met bbc. Ik heb ze niet gevuld, omdat ik geen idee heb, hoe ik dat met die kleine dingen moet doen! :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LJJKHQUZ.jpg

Groetjes Margriet

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

2

Re: Mijn eerste cupcakes

ik vind ze schitterend! Vullen is heel makkelijk, je boort voor het decoreren een gat in het cakeje met een appelboor...daarna kun je je vulling naar keuze erin stoppen en weer afdekken met een laagje botercreme...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Netjes gedaan zeg. Indd met een appelboor. Ik snij dan weer een stukje eraf en doe het terug in het gat na het vullen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ziet er goed uit lekker die lieve kleurtjes

5

OOOO die zijn heel leuk!  Vooral die pastelroze met de witte bolletje vind ik h

6

Wauw, en dit zijn je eerste?
Hoe krijg je het voor elkaar?
Echt prachtig, en erg leuk met die kleine stipjes.

Ziet er toch goed uit hoor en super versierd!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

Leuk :) (en lekker ;))

9

Wat een liefies! En ze klinken ook ongevuld al lekker :9 De truc met de appelboor heb ik pas ook gedaan, ging super!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Je eerste cupcakes zien er prachtig uit. Wanneer kunnen we je volgende aanschouwen?

Groetjes Janny

11

Heel mooi hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.