1 Laatst bewerkt door Marjolein (27-09-2008 18:48)

Onderwerp: Disney Princess Giselle

Of ik de jurk van deze prinses enigzins kon namaken? Heb me suf gezocht maar deze film is pas net uit dus nog niet veel afbeeldingen te vinden. Uiteindelijk toch een voorbeeld gevonden. Het was trouwens wel een stressbarbie, onderkant was niet goed gaar geworden dus moest er een stuk afgesneden worden, met als gevolg dat de barbie er niet meer inpaste en ik de benen eraf moest halen....... Toen zat ik nog met een groot gat dat ik maar een beetje heb opgevuld met marsepein. Gelukkig heeft hij het gehouden. Gevuld met twee lagen aardbeiencreme met verse aardbeien en 1 laag botercreme.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TPHQBPU4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ENIGQWSJ.jpg

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

2

Re: Disney Princess Giselle

Wat een vrolijke barbie!

Je ziet niets van al je problemen hoor!
Erg leuk gedaan!

3

Ik ken princess Giselle ook niet maar ik vind dat je een beauty gemaakt heb.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Mooie barbie!

Ben aardig op de hoogte van alle prinsessen,maar heb van Gisella nog nooit gehoord,maar je hebt er een hele mooie dame van gemaakt!!!

6

Mooi jurk heeft ze :Y

7

Wat een prachtige en vrolijke jurk!

8

mooi!

groetjes José

9

Toevallig deze week de film gezien Enchanted, lekker wegzwijmelen bij Patrick Dempsey. Mooie dame hoor!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

10

mooi gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

Erg mooie dame, geen idee wie Giselle is, maar ze heeft in ieder geval een mooie jurk :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag