1 Laatst bewerkt door lise (27-09-2008 12:16)

Onderwerp: jullie voorbeelden gebruikt

hoi allemaal,

Ik ben deze week weer lekker bezig geweest. Aangezien ik nog niet zo lang bezig ben met het taarten maken, zie ik zoveel leuks op dit forum wat ik ook wil kunnen maken dat ik alle ideeen van jullie overgenomen heb. het bedenken van taarten komt wel als ik wat verder ben. De muizentaart is gevuld met aardbeienjam en aardbeienmouse, de koffer is gevuld met een cote d

2

Re: jullie voorbeelden gebruikt

De muisjes zijn heel leuk,mooi hoor!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

ben zelf niet helemaal tevreden met de taarten. de koffer bobbelde aan de zijkant en de muizentaart had ik iets te kort afgesneden. maar toch vind ik ze best aardig, en ik heb weer geleerd van mn fouten.

4

Leuk die muisjes :)

5

Leuk gemaakt zeg. Ziet er netjes uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Ziet er leuk uit.

7

wat een leuke taarten.

8

heel leuk!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Goed begin hoor :Y Je muisjes zien er schattig uit en je volgende koffer is vast strakker, maar ik vind deze al helemaal niet verkeerd :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Leuk gedaan!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

11

Leuk hoor!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl