Onderwerp: Productie van de laatste weken
Deze waren erg leuk om te maken, vooral omdat ik van elk maar 1 of 2 stuks moest maken, het ging dus zeker niet vervelen.
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Productie van de laatste weken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze waren erg leuk om te maken, vooral omdat ik van elk maar 1 of 2 stuks moest maken, het ging dus zeker niet vervelen.
Heel leuk gedaan.
ze zijn echt super leuk geworden !!
die hello kitty koekjes ,, heb je daar een uitstekertje voor gebruikt of heb je die zelf uitgesneden ?
Super
Die flip-flops, geweldig!
En inderdaad... heb je voor die hello kitty uitstekers?
Dat wil ik ook wel even weten, lees even mee...
leuk leuk.
Vooral die hello kitty cookies
geen uitsteker voor Hello Kitty. Gewoon geprint van internet, uitgeknipt en op het deeg gelegd. Natuurlijk duurt het zo wel veel langer dan met een uitsteker.
Ik heb het ooit wel eens gezien dacht ik, maar volgens mij had die mevrouw hem van Japan of van de USA...
Oh wat gezellig allemaal! Ze zie er superleuk uit!
geen uitsteker voor Hello Kitty. Gewoon geprint van internet, uitgeknipt en op het deeg gelegd. Natuurlijk duurt het zo wel veel langer dan met een uitsteker.
Ik heb het ooit wel eens gezien dacht ik, maar volgens mij had die mevrouw hem van Japan of van de USA...
jeetje echt knap gedaan .
ze zijn superstrak geworden.
Ik ga dat denk ik ook maar is proberen. zo kun je veel meer figuurtjes zelf maken:D
Wat een superleuke ccs en koekjes! Meteen weer volop inspiratie om te gaan bakken! Gelukkig heeft Niels' klas weer een "toets goed = trakteren" weddenschap gewonnen... (Moet íe ze ook maar extra hard laten gymmen, met dit soort acties.)
Hij maakt nu - terwijl ik dit typ- de bloemen-op-een-stokje.
groetjes Sas
catherine schreef:geen uitsteker voor Hello Kitty. Gewoon geprint van internet, uitgeknipt en op het deeg gelegd. Natuurlijk duurt het zo wel veel langer dan met een uitsteker.
Ik heb het ooit wel eens gezien dacht ik, maar volgens mij had die mevrouw hem van Japan of van de USA...jeetje echt knap gedaan .
ze zijn superstrak geworden.
Ik ga dat denk ik ook maar is proberen. zo kun je veel meer figuurtjes zelf maken:D
Er was laatst ook iemand die een linkje had naar hoe je zelf koekjesuitstekers kon maken, moet je ff terugbladeren of zoeken.
Wat een leuke creaties allemaal.
Ohhhhh...wat leuuuuuuuk
Mooi gedaan hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Productie van de laatste weken