Onderwerp: Hoi hoi ! FF voorstellen
Hai !
ik lees al een week of wat mee en ben helemaal aangestoken door het bak-virus al ben ik tot op heden verstoken van enig natuurtalent Binnen familie- en vriendenkring ben ik zelfs berucht door een cake die binnen een uur zo hard was dat je er spijkers mee in de muur kon slaan
Maar goed, inmiddels ben ik 2 kinderen en een portie lef verder en wil ik toch wel wat meer dan zandkoekjes bakken (al blijven die lekker !)
Ik ben Conny, 34 jaar, getrouwd, moeder van 2 kinderen en daarnaast werk ik 3 dagen in de week als secretaresse.
Afgelopen jaar ben ik ook op italiaanse kookcursus geweest, en daar heb ik enkele heerlijke recepten aan overgehouden zoals een licht-alcoholische bolognesesaus en zalige tiramisu met melkchocolade. Veel creativiteit heb ik niet van mezelf dus het zal op het goede jatwerk aankomen om leuke creaties te maken. Maar goed gejat is niet slecht toch?
Door al die prachtige creaties hier ben ik zwaar onder de indruk, maar wel enthousiast geworden. Bij cupcakes heb ik mijn eerste creaties van vandaag geplaatst en als het goed is gaat een goede vriendin me binnenkort ook leren werken met fondant en marsepein en zo. Dus ik hoop nog veel mee te schrijven !