1

Onderwerp: peer en choco

Hallohallo,

Ik wil voor morgen een taart maken met drie lagen. Ik dacht zelf aan 1 laag botercreme extra, 1 laag hemelse modder en een laag met vruchten. Nu vind ik de combi peer/chocolade errrrrruuuuggg lekker maar kan ik de peer er zo tussen doen of zal ik ze in stukjes snijden en door slagroom scheppen en dan tussen de taart.

Heeft iemand tips???

Kan ik de taart vanavond al maken (met marsepein erover) voor morgenvroeg of wordt het dan allemaal te sompig?

alvast bedankt voor het lezen.

Gr. Cin

2

Re: peer en choco

ik heb laatst in een chocolade cake peer gedaan. Ik had toen eerst een hele dun laag botercreme op de cake gedaan daarop plakjes peer en daarop weer een beetje botercreme. Dit zodat de cake niet te soppig zou worden. Ze vonden hem erg lekker.

3

Goeie tip. Ik denk dat ik maar 2 lagen ga doen en dan inderdaad op de botercreme de peren leg. De andere laag dan hemelse modder. Ben benieuwd hoe het smaakt.

4

Je kan ook peer op de hemelse modder leggen. Dan heb je 2 lagen peer met hemelse modder.

I love Crisco <3

5

Mhmmm dit klinkt lekker zeg!
Peer choco vind ik zo'n heerlijke combi!

6

Heb de taart gemaakt. Het is een laag hemelse modder en een laag botercreme extra met stukjes peer en sap erdoor. Errug lekker was ie. De foto's komen morgen.

Cin