1

Onderwerp: Domme vraag over Ikea bol..

Ik heb een hele domme vraag (schaam me dood, maar ik kon het nergens terugvinden), maar welke Ikea-bol gebruiken jullie voor bakken? De metalen of de glazen?

Zag trouwens dat ze in de aanbieding zijn, dus ik denk dat ik vanavond ff langs ga. :D

2

Re: Domme vraag over Ikea bol..

de meesten gebruiken de metalen, maar kan allebei begreep ik :)

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

3

Ik gebruik die van glas, en dat werkt ook prima :)

Groetjes Laura!

4

Ik vind het helemaal geen domme vraag! had er zelf niet eens bij stil gestaan dat je ook in glas kan bakken :S , moet het natuurlijk wel ovenbestendig zijn....

bied wel perspectieven... :D
groetjes Ellen

groetjes Ellen

5

Daarom. Ik las de hele tijd over Ikea bol dit en Ikea bol dat. Ik was gewoon heel nieuwsgierig geworden en toen ben ik gaan zoeken hoe en wat.

Ik ben pas een beginner maar ik wil het wel een keer gaan proberen.

6

Er bestaan toch geen domme vragen. Ik heb ze van glas en rvs. Gaat allebei goed.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

en hoe krijg je het biscuit er dan uit? Repen bakpapier erin en goed insmeren met boter?
groetjes Ellen

groetjes Ellen

8

Yep. Ze kunnen dus allebei, het is type Blanda en het werkt het beste om ze goed in te smeren en effe te bekleden met een paar reepjes bakpapier. Hou er wel rekening mee dat je in glas langer moet bakken, dat geleid de warmte minder en moet dus langer in de oven. Na ongeveer een half uur af en toe even prikken met een sat

Groetjes, Tessa

9

Oke dank jullie wel. Ik ga dit dus binnenkort maar ff oefenen. :)

10

ik vind het lekkerder eruit halen door het met crisco in te vetten en dan een beetje bloem.

I love Crisco <3

11

ik spuit hem in met de bakspray van dr oetker! floept er zo uit!

Groetjes Marit.