1

Onderwerp: Pffft.....wicked

Denk je dat je een beetje meer bedreven raakt, gaat ineens alles anders dan je wil :grr:
Ik wilde vullen met chocolademouse en bosvruchtenjam, alles erop gedaan, en toen ik even een likje nam van de vullingen samen vond ik het helemaal niet lekker! De jam heb ik zo goed en zo kwaad als het ging eraf geschraapt, en toen maar botercreme erop gedaan. Ik hoop dat het toch wel lekker wordt, want het is mijn eerste opdracht (wel voor een bekende, maar ja, je wil toch dat het lekker is)
En toen: ik wilde een gemarmerde ondergrond van bruin en groen en wit, nou ja, je ziet het is bijna egaal bruin geworden. Toen ik de lap erover legde, zag ik dat ik het scheef had gedaan, paste aan

2

Re: Pffft.....wicked

Ik vind 'em gaaf hoor!
En ik zie niks van gaten, botercreme en dergelijke!

3

Hij ziet er goed uit ,niks mis mee.

4

Hij ziet er mooi uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Het is ieder geval een hele originele taart geworden!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

Haha ondanks alle dingen die 'fout' zouden moeten zijn (waar ik overigens niks van zie), vind ik hem hartstikke leuk!

Groetjes Laura!

7

Mooi zeg

8

Gelukkig zie je nu niets meer van alle ellende!
Leuke taart hoor :Y

9

mooi taart :thumb:

10

Ik zie helemaal niets van gaten of zo.

Ik vind het een super gave taart. Mooi plaatje ook!

11

Wauw, wauw wauw!

12

Mooi gedaan hoor, en van de gaten en vouwen en andere dingetjes zie je niets!

13

Soms heb je van die dagen dat niets lijkt te lukken. Gelukkig heb je alles weten op te lossen en heb je een mooie taart gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

Ziet er niets meer van,goed verstopt,plaatje is leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

Dank jullie wel voor alle positieve reakties! Ik heb de probleemgebieden natuurlijk aan de achterkant gestopt en er zoveel mogelijk iets overheen geplakt, dus vandaar.
Gistervond is hij opgegehaald, en gelukkig vond hij hem heel mooi.
Wel een mooi verhaal eigenlijk waarom hij een taart wilde: om de vrijdagmiddag borrel op zijn werk wat op te fleuren had hij een taartenwedstrijd voorgesteld, en hij moest natuurlijk als eerste goed uit de bus komen......dus hij heeft gesmokkeld en bij mij besteld. Maar hij gaat wel net doen alsof hij hem zelf heeft gemaakt. Vind ik erg grappig!