1

Onderwerp: Verbrande soep!!

Nou dames jullie hebben het voor elkaar hoor. Ik zit zo van al jullie moois te genieten dat ik mijn soep vergeet :S  grrrrrr.
Complimenten weer hoor voor al jullie super creaties zoals monsters, petit fours, eerste creaties, eigen bruidstaarten, niet helemaal gelukte (maar toch een leuke) fototaart, raar kantoorpersoneel (ik werk ook op kantoor maar mijn baas ziet er heeeeel anders uit hoor ;) ),Surinaams strikwerk en zoveel ander moois.

Het is weer een genot om naar te kijken (en vast ook om op te eten, wat ik nu niet meer van mijn soep kan zeggen).

gr Ellen

2

Re: Verbrande soep!!

whahaha, dat heb ik ook dikwijls, heel erg herkenbaar dus. al heb ik net een lekker kaas uienbrood gebakken voor vanavond bij de soep en die is dus gelukkig wel gelukt. ik heb hem in mijn 4kante bakrand gebakken. dus nu een lekker platbrood, jammie...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Nou ik was net zo benieuwd hoe een taart eruit zou zien die verbrande soep heette :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

jolanda71 schreef:

Nou ik was net zo benieuwd hoe een taart eruit zou zien die verbrande soep heette :lol:

Hahahahahahhahaha!!!!! Ja, ik ook!

5

Patty77 schreef:
jolanda71 schreef:

Hahahahahahhahaha!!!!! Ja, ik ook!

Whahhahahaha, ja ik was ook al zo benieuwd :lol:

Maarreeeh....balen van je soep, joh!

6

En hoe smaakt dat nou, verbrande soep? ;) :lol: :lol: :lol:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl