1

Onderwerp: verstelbare randen vraagje.

Ik lees hier over bakranden die verstelbaar zijn, zodat je zelf kan beslissen hoe groot de taart wordt.
Dat is dus zonder bodem?
Loopt het beslag er dan niet uit?

2

Re: verstelbare randen vraagje.

Heb ook pas ene gekocht, en heb dezelfde vraag.
dus kijk even mee.

3

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=32676

I love Crisco <3

4

Dank je wel.

5

Ik vind t echt een onding!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

Charissa23 schreef:

Ik vind t echt een onding!

Waarom dan?

7

ik vind m echt geweldig :D
ik ben er heel blij mee :)

8

Ik heb er een ronde van,
vind het fijn werken,
maar de kleinste maat van 18 cm wordt bij mij niet mooi rond...dat is het enigste nadeel ervan vind ik!

9

ik heb eentje bij detaartenfee.be gekocht, een vierkanten/rechthoek en heb er direct een paar grote rechthoeken (30x40) mee gebakken en dat ging super! gewoon bakpapier eronder en bakken maar!

echt super!

mijn probleem was dat ik met al mijn bakvormen/ringen (en dat zijn rond de 90 stuks) net niet de volledige grote van mijn bakplaat kon benutten, met deze vorm was dit probleem direct opgelost :cool:

zodus ipv 6 keer te moeten bakken was ik er nu in 4 keer van af ;)

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

10

Ik heb ze ook zowel de ronde als de vierkant/rechthoekige en ik vind ze ideaal! Inderdaad wordt ook bij mij de 18 cm niet helemaal mooi rond, maar voor de rest vind ik ze super!!

11

Ik heb ook een vierkante en ronde bakrand. Ook bij mij werden de kleine rondjes niet helemaal mooi rond. Dat heb ik nu opgelost door het "uitstekende"  stuk vast te zetten met een paperclip! Dat werkt (bij mij althans) prima hoor. De taartjes zijn nu ook mooi rond. Gewoon eens proberen!
Groetjes, Monique

12

specialcakes schreef:

Ik heb ook een vierkante en ronde bakrand. Ook bij mij werden de kleine rondjes niet helemaal mooi rond. Dat heb ik nu opgelost door het "uitstekende"  stuk vast te zetten met een paperclip! Dat werkt (bij mij althans) prima hoor. De taartjes zijn nu ook mooi rond. Gewoon eens proberen!
Groetjes, Monique

Bij mij schieten de paperclips los...misschien nog eens proberen met grotere..?!

13

kids4co schreef:

Bij mij schieten de paperclips los...misschien nog eens proberen met grotere..?!

Ik heb hem laatst vastgezet met een (gebaks)vorkje. Gewoon rechtop zetten, 2 buitenenste tandjes van het vorkje aan de binnenzijde en de middelste aan de buitenzijde. Pas op, ook het taartvorkjes is heet na het bakken :S auw...

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

14

Inge schreef:

Pas op, ook het taartvorkjes is heet na het bakken :S auw...

Groetjes, Inge

Ik lach niet O-) Sorry Inge! ;)

15

specialcakes schreef:

Groetjes, Monique

Ja doe ik ook altijd, maar dan worden ze bij mij nog niet helemaal rond. Misschien ook maar eens de gebaksvorkjes proberen.

16

Heb het nu met het vorkje geprobeerd,
en het is al iets ronder nu...
vanboven goed, maar vanonder zit het natuurlijk nog niet vast,
dus misschien toch daar nog een paperclip?!

17

Ik heb er een knijper opgezet, wel schuin, zodat ie niet ín je biscuit zit. Het is een hoge vorm, dus dat gaat elke keer nog prima.
Ik vind die bakring dus ideaal.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com