Re: Mijn eigen Bruidstaart!
wat een prachtige taart en wat stoer dat je hem zelf gemaakt hebt....en je ziet er geweldig uit....van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eigen Bruidstaart!
wat een prachtige taart en wat stoer dat je hem zelf gemaakt hebt....en je ziet er geweldig uit....van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
een super mooie taart strak zeg en hele mooie vlinders! Jullie zien er allemaal prachtig uit zeg! Proficiat en veel geluk gezondheid en gezelligheid samen@!!!!!
Gefeliciteerd!
Feestdagen zijn altijd wat raar als er een bijzonder iemand ontbreekt... mooi gedaan zo.
Prachtige taart en in een hele goede kleur!
groetjes Sas
nice!!! en nog een keer nice!!
gefeliciteerd!!!!
Prachtige bruidstaart! Prachtige foto van jullie allemaal!
Van harte gefeliciteerd!
Heel erg gefeliciteerd!
En de taart is prachtig echt heel erg mooi ook de kleur paars.
En die jurk is echt waanzinnig!!!
Geweldige taart! En gefeliciteerd!
Hele mooie bruidstaart! Enne, van harte gefeliciteerd natuurlijk!
Groetjes, Monique
Supermooie bruidstaart!!
Gefeliciteerd!
Wat heb je er een supermooie taart van gemaakt, en ook mooi dat je zo iets ter nagedachtenis aan je moeder er in hebt kunnen verwerken.
Supermooi, net als jij zelf trouwens. Hele mooie jurk. Staat je heel erg goed 
Knap staaltje werk!!
Mooi dat je moeder zo "aanwezig " was op jullie trouwdag!
Ik vind je bruidstaart helemaal geweldig!! Met het verhaal erachter, is de taart nog specialer als anders!
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
Wow wat mooi!!! Zowel de taart als jullie het bruidspaar. Helemaal top!
Gefeliciteerd! Wat een mooie eigen bruidstaart, en je bruidskleding ziet er ook erg mooi uit 
Wat een enige foto's! Wat schattig die bruidskindjes! Jullie zien er heel mooi uit.
Enne.... de taart is ook erg mooi!
mooie taart! en jullie zien er ook prachtig uit! GEfeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie dag zo mooi was. En je taart, die is prachtig met al die symbolische vlinders, speciaal tintje!
Tjeetje wat zijn je taarten mooi strak!! Geen worden dat je hier alleen maar leuke reacties op kreeg! Geen stress gehad bij het maken?
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Je zag er prachtig uit!
Prachtige taart.
Ontzettend knap gemaakt! Mooie foto's!
Wat een super mooie strakke taart en helemaal als ik het verhaal er bij lees, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel leuk om gelijk jullie erbij te zien staan. Veel warmte, liefde en geluk voor de toekomst!
Heel mooi, en nog gefeliciteerd.
Gefeliciteerd !!! Prachtig paar en taart!! Mooie gedachte achter de taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eigen Bruidstaart!