Onderwerp: welke cupcake beslag?
Hoe maken jullie je cupcakes?
tot nu toe gebruik ik die pakketten uit de winkel, maar heb ook ergens dat recept van nigella genoteerd. wat is de beste? en qua invriezen? moet er namelijk 105 maken.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke cupcake beslag?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe maken jullie je cupcakes?
tot nu toe gebruik ik die pakketten uit de winkel, maar heb ook ergens dat recept van nigella genoteerd. wat is de beste? en qua invriezen? moet er namelijk 105 maken.....
ik gebruik altijd het recept van nigella. die vries ik ook gewoon in. gaat prima.
Ik gebruik de cupcakemix van de webshop. Vries ik ook in, op de Carin-of-Naära manier Eerst laten afkoelen, dan hop los in een zak in de vriezer.
ik heb tot nu toe 1 x een goede uitkomst uit de nigella cakejes dus kan beamen dat het lekker is. Koopmans boerencake en choco en Homemade boerencake ben ik ook gek op.... Invriezen heb ik nog steeds niet gedaan, heb niet eens tijd gehad om vooruit te werken tot nu toe... Suc6
Nigella invriezen=geen probleem!
op de Carin-of-Naära manier
Eerst laten afkoelen, dan hop los in een zak in de vriezer.
Dat is dan zeker de Naara-manier Marianne
Ik doe het namelijk anders: eerst laten afkoelen, dan allemaal nethes naast elkaar in een doos in de vriezer, en de volgende dag hop los in een zak
Zo blijven ze het mooist in vorm en plakken ze niet aan elkaar vast.
Ik gebruik overigens cakemeel van Koopmans. 58 cent een pak.
Dus geen cakemix maar cakemeel!! Is verwarrend van Koopmans, dat dan weer wel
Marianne schreef:op de Carin-of-Naära manier
Ik doe het namelijk anders: eerst laten afkoelen, dan allemaal nethes naast elkaar in een doos in de vriezer, en de volgende dag hop los in een zak
Zo blijven ze het mooist in vorm en plakken ze niet aan elkaar vast.Ik gebruik overigens cakemeel van Koopmans. 58 cent een pak.
Goeie tip over dan invriezen, ik had ze anders zo in een zak gesmeten ....
Maarreh Carin, nu vraag ik me wel af wat het verschil is cakemeel of cakemix van Koopmans .... ??? Koop je dat groot in bij de Makro ofzo ??
Maarreh Carin, nu vraag ik me wel af wat het verschil is cakemeel of cakemix van Koopmans .... ??? Koop je dat groot in bij de Makro ofzo ??
Nee hoor, gewoon bij C1000, 58 cent een pak.
Wat het verschil is weet ik niet, behalve de prijs
toch maar eens de c1000 hier opzoeken in hoofddorp ....
Volgens mij moet je aan cakemeel meer ingredi
Dat zou best kunnen Inge. Maar bij deze mix moet gewoon nog wel boter en eieren (logisch natuurlijk wel) en voor dat prijsverschil doe ik dan de suiker er zelf wel bij
Danielle, ze hebben dat meel ook vast wel bij een andere supermarkt hoor. Het is gewoon van Koopmans. Je hoeft echt niet perse een C1000 op te zoeken.
niet bij de supermarkten waar ik kom (dirk vd broek, vomar of aldi), daar hebben ze alleen doosjes van koopmans waar alleen nog eireen bij moeten. Dus ik moet wel even naar de c1000 hebben we ook hier in het dorp.
ik wil alles uitproberen
ik vindt de cupcakemix uit de webshop de lekkerste en lekker makkelijk en ze blijven mooi recht bij mij
Ik moet zeggen dat ik de mix van de webshop ook de lekkerste vindt maar een goede tweede is nigella.
Marianne schreef:op de Carin-of-Naära manier
Zo blijven ze het mooist in vorm en plakken ze niet aan elkaar vast.Ik gebruik overigens cakemeel van Koopmans. 58 cent een pak.
vanaf nu ga ik zeker voor de carin manier, want met invriezen bleven ze verder tochniet echt geweldig bedankt voor de tip
dank jullie wel allemaal! ik ga eerst de koopmans proberen, die heb ik toevallig in huis, en het recept van nigella, daar heb ik ook alles voor in huis!
Hallo,
Ik had wel bij Nigella's recept dat mijn cupcakes laag bleven....ik had de mix wel mooi verdeeld en me goed aan het recept gehouden, maar toch erg laag....
Ik vind die hoge cupcake juist zo leuk...
Hoe hoog zijn ze bij jullie???
JS
Ik ben echt aan het afwegen hoeveel mix van welk merk het beste werkt, koopmans rijst de pan uit dus daar doe ik veel minder van in de papiertjes en daar haal ik dan ook makkelijk 24 uit een pak mix. Ik zou thuis even de verhoudingen voor je op moeten zoeken.
Ik heb dus vanmiddag cupcakes gemaakt met het recept van nigella. Mijn cupcakemix van de shop was alweer op helaas:p. Maar ze bleven bij mij ook zo laag. En ze zijn wat compacter dan met de mix van de shop.
Ze staan nu met een toef botercreme en gekleurd strooisel in de koelkast. Mijn dochter gaat ze morgen met turnen uitdelen;)
Ik ben benieuwd morgen hoe ze smaken. Ik ga toch ook maar eens naar de winkel voor cakemeel, 60 cent is niet duur.
Groetjes Patris
blij dat ik niet de enige ben die over dat compakte val ...
Ik gebruikt tegenwoordig Home Made, die vind ik erg lekker en bakt goed. Maar nog geen ervaring met invriezen.
die vond ik ook lekker ! En die vind ik steeds meer bij diverse supermarkten hier !
Nigella invriezen=geen probleem!
Hmmm
Jammer geen nieuwe lekkere recepten meer.
Maar de cc's invriezen.. goed idee
Ben ik nog even dames, over dat invriezen. Ik was de vriezer aan het opruimen en kwam mijn cakejes invries poging tegen en wat zag ik tot mijn schrik.... papiertjes los .... Komt dit omdat ik ze in een dieprvrieszak heb ingevroren ??? Had ik ze in een bak in moeten vriezen ? Zit te denken dat ze misschien vochtig zijn geworden doordat de diepvrieszakken misschien niet genoeg afsluiten ?
meiden, ik heb nu verschillende gebruikt, maar blijf nu ff hangen aan het recept van nigella, eindelijk bleven de papiertjes weer goed zitten, ben er achter dat er in mijn geval ze iets langer moeten, dat de bovenkant echt mooi bruin is.
en na het ontdooien waren alleen diegene met de gekleurde papiertjes van dr. oetker los gelaten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke cupcake beslag?