1

Onderwerp: Decoreren Met Ouwel

Hallo,

Ik heb laatst twee taarten met ouwel gedecoreerd. Helaas krulden de randen licht omhoog. Hoe zorg je er dan voor dat je die gekrulde randjes weg moffelt? Ik vind het namelijk niet zo mooi staan, die opgekrulde randen.

Denise

2

Re: Decoreren Met Ouwel

Welkom op het forum, Denise! Ik heb je vraag even een eigen topic gegeven, want het topic waar je in verder ging was wel h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Veel gladstrijken met je handen, dat scheelt al. De lijm goed tot de rand smeren helpt ook.
En het randje moet je toch altijd maskeren, bv met een rolletje marsepein die je met een crimpertje leuk bewerkt, met kleine uitgestoken bloemetjes of iets anders, of met een randje van gespoten toefjes botercreme (hiervoor creme zonder mix gebruiken).

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Hai, welkom hier... wij hebben net zelf ook een dergelijke taart gemaakt, gewoon de rand met bloempjes versieren, je krijgt dan sowieso een veel mooier geheel, dan als je slechts het plaatje erop plakt. Wil je er minder last van hebben, dan zou je frosting sheets kunnen overwegen, die blijven mooier liggen dan een ouwel. De taart staat wel op mijn site en is hier via het forum wel te vinden.

Succes!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

5

Hallo,

Bedankt voor de tips!