26

Re: Een bruidstaartje

Mooie taart en smaken verschillen want ik vind de kleuren wel leuk en die standaard  is top zeg. Waar heb je die vandaan?

Groeten van Nicole

27

Wauw, prachtig, joh!

28

lenicole schreef:

Mooie taart en smaken verschillen want ik vind de kleuren wel leuk en die standaard  is top zeg. Waar heb je die vandaan?

Die is van Lindy Smith (uit Engeland dus). Mocht je interesse hebben, kan je Bien om info vragen.

Groet, Jolanda

29

taartdoos schreef:

Hihi, ik vind de rose roosjes niks, maar de rest van de taart geweldig!

Dat bedacht ik me nou ook net!

Je hart fluitsert, luister goed!

30

Nou je zit ineens lekker in de bruidstaarten :D
Deze ziet er ook heel mooi uit zeg! Vind 'm heel mooi geworden

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

31

Oke met roze zou ook niet mijn keuze zijn maar je heb er wel een pracht exemplaar mee gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

32

Nou Jolanda, je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt hoor!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

33

Ik vind hem erg mooi zeg. Juist de kleuren zo samen vind ik erg mooi en in vind de roosjes er wel leuk bij. :Y Zo zie je, smaken verschillen toch altijd.
Het dowelen, (hoewel ik alleen maar een strakke taart zie ;) ) Heb je dat met stokjes gedaan? Anders zijn die holle buisen van witon een ide, doordat die veel breder zijn hebben ze veel draagkracht. :Y

34

Eigenlijk nog maar net geplaatst en al zoveel reacties, dus die krijg je wel Jolanda. Ik vind de kleur juist heel erg mooi, fris. Groen is ook helemaal mijn kleur vooral dat felle, roze niet zo maar ik vind dat wel weer heel erg mooi bij elkaar staan. Low budget? Wat moet men betalen voor low budget? Je krijgt toch wel gewoon je prijs wat je anders ook vraagt voor bruidstaart? Reken je meer als gewone taart?
De krullen lijken van icing......................
En ik blijf het verwonderlijk vinden dat de standaard blijft staan. Een h

35

wendy schreef:

Anders zijn die holle buisen van witon een ide, doordat die veel breder zijn hebben ze veel draagkracht. :Y

Die heb ik juist gebruikt! En zelfs nog een bak/garneerring in beide lagen, zodat de separotor nog apart daarop rust. Meer kon ik niet doen, anders blijft er geen taart meer over. :lol:

Groet, Jolanda

36

smarianne schreef:

Low budget? Wat moet men betalen voor low budget? Je krijgt toch wel gewoon je prijs wat je anders ook vraagt voor bruidstaart? Reken je meer als gewone taart?
De krullen lijken van icing......................
En ik blijf het verwonderlijk vinden dat de standaard blijft staan. Een h

Groet, Jolanda

37

Ik zie helaas geen foto en bij de link van je website krijg ik een error steeds :(

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

Even gauw, tussen het bakken door (11 kapsels, en morgen nog 7)
Wat een schitterende taart heb je gemaakt ,en je standaard komt er zo mooi in uit. Van dat minder strak van de tweede taart is niets te zien, zal wel meevallen hoor, je taarten zien er altijd strak uit. Persoonlijk vind ik het iets te veel groen (komt, denk ik door de kralen), maar het gaat om het bruidspaar, wat zij mooi vinden, tenslotte is het hun dag. Nu, tutteretuut, ik moet weer gauw verder.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

39

Erg mooie bruidstaart hoor :Y

Berichten [ 26 tot 39 van 39 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een bruidstaartje