1 Laatst bewerkt door Jol321 (23-09-2008 15:38)

Onderwerp: Een bruidstaartje

Ja, ik mocht mijn 2e bruidstaartje maken! Broer van een vriendinnetje trouwt vandaag en alles moest low-budget. In plaats van de echte bakker vroegen zij mij.  Ze hadden zelf een voorbeeld van internet gehaald en wilden er roze roosjes op. Niet mijn keus, daarom het aantal roosjes heel beperkt gehouden.
Ook zij wilden de standaard van Lindy Smith tussen de taarten. Ik heb alles zojuist afgeleverd en hoop dat het naar hun zin is. De 2e laag was niet strak genoeg naar mijn zin, ondanks stevig stutten drukte de separator toch teveel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YU8L8YDP.jpg

gevuld met lemoncurd/bc/citroenkwark en getrempeerd met limoncello.

Op naar de volgende bruidstaart a.s. vrijdag......

Bedankt weer voor het kijken en reageren! Altijd leuk!

Groet, Jolanda

2

Re: Een bruidstaartje

Ik vindt de taart echt geweldig

3

En ik ook!

Prachtige standaard ook!

Vind de rose roosjes niet storend..maar ja, ik hou van rose!!

4

Supper !! :Y

5

Echt mooi.Hij is prachtig.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

Heel mooi! De kleur en het patroon zijn echt geweldig!

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

7

Een echt heel mooie bruidstaart!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Prachtig, mooie frisse kleuren zo bij elkaar, mooi patroontje. Helemaal goed!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

9

Ik vind hem erg gaaf geworden. Die balletjes zijn ook zo rond allemaal. Heb je dat met de hand gedaan?

10

Ik vind hem ook prachtig hoor !

11

dat ziet er prachtig uit!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

Babs schreef:

Ik vind hem erg gaaf geworden. Die balletjes zijn ook zo rond allemaal. Heb je dat met de hand gedaan?

De mooie finishing-touch kwam van de de "kralendraaier" van Deanera! Toen ik 'm net had, dacht ik niet, dat ie handig was, maar voor mooie, gladde, gelijkmatige balletjes is een uitkomst.

Groet, Jolanda

13

Ik vind het eerlijk gezegd een heel vreemde kleurcombinatie, dat felle groen met die roze roosjes... Maar jij hebt 'm wel heel erg mooi gemaakt! :-)

Jol321 schreef:

De mooie finishing-touch kwam van de de "kralendraaier" van Deanera!

Ben hier erg nieuwsgierig naar: wat is dat voor een ding?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

14

Adrienne schreef:

Ik zoek me rot naar het topic waarin Deanera een half jaar geleden deze dingen aan heeft geboden, maar kan het niet vinden. Daarin stond een handige how-to. Zij had zelf een klein "apparaatje"gemaakt van een pvc-buisje: daarin leg je een stukje marsepein en schuif je heen en weer zodat er een mooi glad balletje uitkomt.

En de kleuren wit/groen/roze zijn door het bruidspaar uitgekozen (naar een voorbeeld), maar ik moet zeggen, dat ik dit toch wel een mooie combi vind. Ik heb al een paar taarten gemaakt in die kleurencombinatie en die vielen erg in de smaak.

Groet, Jolanda

15

Noem dat maar een low budget taart! Menig bruidspaar is hartstikke blij met zo een taart.
Heb de taat even in je album bekeken want dan kun je m van dichter bij zien, mooie taart!

16

Jol321 schreef:
Adrienne schreef:

Ik zoek me rot naar het topic waarin Deanera een half jaar geleden deze dingen aan heeft geboden, maar kan het niet vinden. Daarin stond een handige how-to. Zij had zelf een klein "apparaatje"gemaakt van een pvc-buisje: daarin leg je een stukje marsepein en schuif je heen en weer zodat er een mooi glad balletje uitkomt.

En de kleuren wit/groen/roze zijn door het bruidspaar uitgekozen (naar een voorbeeld), maar ik moet zeggen, dat ik dit toch wel een mooie combi vind. Ik heb al een paar taarten gemaakt in die kleurencombinatie en die vielen erg in de smaak.

Ik zal Deanara zelf maar eens mailen dan met mijn vraag. :-)

En kleuren zijn altijd een kwestie van smaak: Ik vind het groen met wit trouwens prachtig! :-D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

17

Ziet er mooi uit! Prachtige kleur groen (en dat voor iemand die niet van groen houdt!)

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

18

Een heel leuke bruidstaart heb je gemaakt. Ik vind de standaard ook geweldig.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

19

Heel mooi.

20

Mooi gemaakt hoor!

21

Hihi, ik vind de rose roosjes niks, maar de rest van de taart geweldig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22

Hij is leuk!!!!!! Wat blijft die standaard toch mooi!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

23

@ Adrienne: je hebt helemaal gelijk wat betreft de kleuren en smaak!

@ Rianne: helemaal mee eens: ik vond de roosjes ook niet passen. Op het voorbeeld waren het een paar echte orchidee

Groet, Jolanda

24

Het is een plaatje!!!

Vind het contrast tussen het harde groen en zachte roze eigenlijk wel heel mooi.

Ben het helemaal met Bien eens de standaard is prachtig.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

25

Super, wat een mooie taarten