1

Onderwerp: wanneer nu beginnen??

Nog een vraag!!!!! Ik moet vrijdag een taart maken, maar morgenavond heb ik een vergadering en donderdagavond een cursus. Dus mijn vraag zal ik de biscuit nu alvast bakken en invriezen of kan ik gaan bakken en gaan vullen en bekleden en blijft dit dan goed tot vrijdag, de taart is voor zaterdag nodig, maar ze komt het vrijdagavond ophalen.

Bedankt weer!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

Re: wanneer nu beginnen??

Invriezen! Of gewoon alles op vrijdag doen, dus 'sochtends bakken, 's middags vullen, bekleden en decoreren.

Groetjes Renske

3

Nu bakken en invriezen. Vrijdagochtend eruit halen, vullen en decoreren.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Nu bakken en dan invriezen. Is het kapsel eigenlijk nog lekkerder dan wanneer je het op de dag zelf doet.

5

petrabennes schreef:

Nu bakken en dan invriezen. Is het kapsel eigenlijk nog lekkerder dan wanneer je het op de dag zelf doet.

nou dat moet dan gaan lukken, ga zometeen het bisquit maken en dan invriezen. Dames jullie zijn weer top, wat moest ik zonder jullie beginnen??

thanks a lot

een dag niet gebakken is een dag niet geleefd!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl