1

Onderwerp: en nu???

Ik moet volgende week een sesamstraat taart maken voor een kennis. Haar zoontje wordt 2 . Nu heb ik toestemming aan Wendy gevraagd of ik haar Pinotaart mag namaken, maar pino is gemaakt op een chocoladepaashaas. Nu is die natuurlijk nergens te krijgen maar ik wil de taart toch wel heel graag maken. Hebben jullie nog een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken???

Ik hoop dat jullie een oplossing voor me hebben, want ik ben bang als ik pino helemaal van marsepein maak dat het wel heel erg zwaar wordt. Bedankt alvast

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: en nu???

Een kleinere pino van marsepein? Dan pas je de taart een beetje aan. Bijna alle marsepeinen boetseersels zijn toch massief hier.
Of je bakt een klein bolletje die je in een vorm snijd en bekleed?
En anders loop je even de Jamin binnen, misschien liggen er al sinterklazen van chocolade in de schappen?
Succes!

3

Babs schreef:

Een kleinere pino van marsepein? Dan pas je de taart een beetje aan. Bijna alle marsepeinen boetseersels zijn toch massief hier.
Of je bakt een klein bolletje die je in een vorm snijd en bekleed?
En anders loop je even de Jamin binnen, misschien liggen er al sinterklazen van chocolade in de schappen?
Succes!

ja dat is een goed idee, jamin of kruitvat, action, zal al zoiets hebben inderdaad en anders maar een kleinere pino. Gelukkig heb ik nog even om na te denken, komt vast goed.

dank je wel babs!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

Ze hebben nu ook chocolade sinterklaasjes, die kan je natuurlijk ook gebruiken.

I love Crisco <3

5

Gwendolyn schreef:

Ze hebben nu ook chocolade sinterklaasjes, die kan je natuurlijk ook gebruiken.

ga zo even kijken bij de digros/dirk, misschien hebben die al wat, en anders rijdt ik inderdaad even naar jamin. wie weet. als het maar hol en van chocolade is, dan moet het vast gaan lukken. Nooit eten ze hier de chocoladehazen op, want dat vinden ze zielig maar nu zijn ze gewoon op,zal je altijd zien. hi hi