Onderwerp: herfst !
mijn vriendin is jarig en hoeft geen kadootje maar wel graag taart !!!
en omdat de herfst is begonnen leek het me leuk daar iets mee te doen.
naar een voorbeeld van lindy smith.
dank je wel voor het kijken
groetjes cindy

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » herfst !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn vriendin is jarig en hoeft geen kadootje maar wel graag taart !!!
en omdat de herfst is begonnen leek het me leuk daar iets mee te doen.
naar een voorbeeld van lindy smith.
dank je wel voor het kijken
groetjes cindy

erg leuk!!!
How cute!!!
Oh, wat een leukerd!!! Die gaat de harde schijf op! Heel mooi gedaan!
O, wat een schatje!
Erg leuk gedaan daar zal ze zeker bij mee zijn!!!!!!!!!!!
WOW hij is leuk!!! 
Mijn lievelingsdier is een egel zou je me misschien willen verraden hoe je het gedaan hebt?
Dan kan ik hem in de herfstvakantie maken met mijn dochtertje. 
groetjes saskia
Leuk bedacht en uitgevoerd!
Heel erg leuk!!
Wat een leuk stekelig vriendje,de cc's erbij zijn ook helemaal herfstachtig.
Och wat een leukerd. Heel gaaf die egel. Die sla ik even op
En ook hier de vraag.. Zijn stekels?? Waarmee heb je dat gedaan?
WOW hij is leuk!!!
Mijn lievelingsdier is een egel zou je me misschien willen verraden hoe je het gedaan hebt?Dan kan ik hem in de herfstvakantie maken met mijn dochtertje.
groetjes saskia
hoi hoi
het zijn 2 kapsels van 20 cm op elkaar ,daarna de vorm uitgesneden en gevuld en bekleed.
de stekels zijn kant en klaar gekocht bij de supermarkt.ik heb helaas geen scanner anders kon ik de vorm die ik gebruikt heb om uit te snijden inscannen.
hij is erg leuk om te maken en mijn vriendin was helemaal blij en wilde hem niet eens aan snijden hahah
groetjes cindy
Wat een leukerd! En hij ziet er ook erg lekker uit!
Wat enorm leuk gedaan!
leuk die egel
Wat een leuk idee zeg en zo mooi uitgevoerd ook nog. Die egel ga ik eens even heel goed onthouden. Hij is schattig.
Wat leuk zeg! Ook je cc's zijn mooi in het herfst thema 
Wat ontzettend leuk gedaan ,heel mooi.
wat een schatje, erg leuk geheel met de cupcakes
Die egel is geweldig!!
hoi hoi
het zijn 2 kapsels van 20 cm op elkaar ,daarna de vorm uitgesneden en gevuld en bekleed.
de stekels zijn kant en klaar gekocht bij de supermarkt.ik heb helaas geen scanner anders kon ik de vorm die ik gebruikt heb om uit te snijden inscannen.
hij is erg leuk om te maken en mijn vriendin was helemaal blij en wilde hem niet eens aan snijden hahah
groetjes cindy
stekels kant en klaar gekocht? Hoe heten ze dan, en liggen ze bij de chocolade afdeling?
Ziet er heel leuk uit.
cindydorssers schreef:hoi hoi
groetjes cindystekels kant en klaar gekocht? Hoe heten ze dan, en liggen ze bij de chocolade afdeling?
Ziet er heel leuk uit.
hoi
ik heb de stekels gekocht bij de c1000,lagen bij de snoepafdeling een langwerpig doosje,oranje met zwart en ze heten...les rameaux van trianon,ze zijn er in 2 smaken,ik heb de sinaasappelchocolade genomen.
bij jamin verkopen ze ook chocolade stokjes..maar daar zitten van die knettersnoepjes in( das leuk als je hem voor kids maakt ) en die zitten verpakt in doosjes met smurfen erop
groetjes cindy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » herfst !