1

Onderwerp: hoe maak je felle kleuren.

Ben al een tijdje bezig met taarten decoreren, maar ik krijg maar geen felle kleurtjes. Moet er dan nog meer kleurstof bij. Ik gebruik de Wilton kleurstof.

Groeten,
Esther

2

Re: hoe maak je felle kleuren.

vreemd zeg, ik krijg juist steeds te felle kleuren, ik gebruik americolor gel en ook wilton kleuren. Die van americolor vind ik zelf feller.

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

Hele felle kleurtjes kun je maken met de 'electric' serie van Spectrum/Americolors.

Groetjes Renske

4

Gebruik je fondant of marsepein? Want met fondant krijg je eerder pastelkleuren, of je moet er een potje door heen gooien. Welke kleur(en) probeer je te maken?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Pooh schreef:

Gebruik je fondant of marsepein? Want met fondant krijg je eerder pastelkleuren, of je moet er een potje door heen gooien. Welke kleur(en) probeer je te maken?

Ja, dat wilde ik ook al zeggen...MARSEPEIN gebruiken :Y

6

nnicole1234 schreef:
Pooh schreef:

Ja, dat wilde ik ook al zeggen...MARSEPEIN gebruiken :Y

Ik gebruik altijd fondant,
en ook daarmee krijg je felle kleuren..!!

7

Ik gebruik fondant en Wilton, en meer dan pastels krijg ik er niet mee :{

There`s a skinny woman inside me, crying to get out. I usually shut her up with cookies.

8

dan moet je er echt meer in doen. Dat probleem had ik namelijk eerst ook. Rood blijft bij mij een probleem om in een grote hoeveelheid te maken, maar de andere kleuren zijn wel goed te doen, alleen moet je er dus veel meer in doen.

9

Een nachtje laten liggen wil ook wel eens helpen.

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Gewoon veel kleur gebruiken, ik heb altijd felle kleuren, zelfs rood komt er goed uit... Vaak idd na een nachtje is de kleur nog dieper...

Mmm das pas lekker!

11

renskemorees schreef:

Hele felle kleurtjes kun je maken met de 'electric' serie van Spectrum/Americolors.

Waar kopen jullie dat eigenlijk, ik zie het op het forum regelmatig voorbij komen maar ik kan het in de webshop niet vinden (kan aan mij liggen hoor ;) )

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

12 Laatst bewerkt door juffrouw suikerbuik (22-09-2008 21:12)

er is ook een overicht met kleuren die je kunt mengen met wilton kleuren, heb vandaag zelf zo limegroen gemaakt en dat ging prima, rood en zwart moet je niet met wilton doen.....in de webshop heb je xtra gecontreerde van een ander merk...maar goed de link voor de kleurtjes:
http://www.candylandcrafts.com/colorchart.htm

JS

Groetjes Juffrouw Suikerbuik
mijn taarten staan op http://www.juffrouwsuikerbuik.nl