Re: linkin park en errrrug groooote ton taart. ;)
Ik vind het mega gaaf geschilderd!! WAUW!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » linkin park en errrrug groooote ton taart. ;)
Ik vind het mega gaaf geschilderd!! WAUW!!! 
Tuurlijk maakt tante Wendy een geweldige taart voor haar nichtje ondanks dat het niet haar smaak is!! 
De tobbe is gelukkig weer een echte Wendy, heerlijk met al die dieren erin!!
die 1e is zo niet wendy maar zo gaaf gedaan, ik denk dat het heeeeeeeeel lastig is dat schilderen daar moet je best een vaste had voor hebben!
je megatobbe is gewoon op en top wendy
, moet ik nog meer zeggen?!
"Waaw, dies cool" zou mijn stiefdochter al zeggen!!!
Echt mooi gedaan en heel knap geschilderd.
Je tobbe vind ik ook heel mooi...
Groetjes
Supermooi Wen! De eerste mag dan misschien niet jou stijl zijn, je hebt wel jou vaste hand nodig om dat zo strak te schilderen!!:thumb:
Groetje Nathasja.
Wat een ontzettende mooie en leuke taarten! Geweldig!
Wauwww erop geschilderd??? Knap gedaan zeg, echt gaaf zo strak.
En die megatobbe is natuurlijk ook helemaal leuk!
wauw, erg gaaf weer Wendy!
Mooi zeg, die wit met zwarte! En dat geschildert, petje af!
Je grote tontaart ziet er ook lekker vrolijk uit 
oooo ik moest effe kijken maar hij is wel heel gaaf zeker voor een tiener in de beginnende punk of hoe het het nu gotich fase ik vind ze alle twee helemaal super mooi
super mooi jou eerste taart, een letterlijke kunstwerk, heel apart. En de tobbe is ook geweldig mooi. Knap hoor dat je in verschillende stijlen thuis bent.
En hoe groot is de tobbe als ik mag vragen??
Wat mooi wendy, vooral die Linkin´Park...eindelijk van het gebaande pad af!!!!!!!!!! Tot nog toe 1 van mijn favorieten (ook vanwege de band, ben zelf mega-fan!)!
Wauw, die ton is weer echt supergaaf!
Enne had je familie zwarte tanden van de taart? hihihi
Je hebt er toch nog eentje gemaakt dit weekend
ik durf hem niet te posten, want is jullie taart..
Wow! Linkin park taart is super!!
Gaaf die Linkin Park-taart!!!
De mega-tobbe is ook super!
Tja, wat moet je hier nu van zeggen? M'n mond valt iedere x weer open van jouw producties! Die schildering vind ik práchtig!
En jouw beroemde tobbe heb je weer eens geweldig gedetailleerd in elkaar gezet. Was jij ook ooit eens een beginner???? 
Tja, wat moet je hier nu van zeggen? M'n mond valt iedere x weer open van jouw producties! Die schildering vind ik práchtig!
En jouw beroemde tobbe heb je weer eens geweldig gedetailleerd in elkaar gezet. Was jij ook ooit eens een beginner???? 
Wat knap toch dat je twee totaal verschillende taarten zo mooi kan maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar de LP taart, weer eens heel wat anders.
Prachtig Wendy.
De linkin park taart is geweldig, je herkent het logo meteen, ben zelf ook fan
de tobbe is erg schattig
WAUW, ik vind je tobbe geweldig. Een hele leuke variant erop 
Ik heb het de LP logo taart aan mijn vriend laten zien (LP fan)
en die vond 'm ook helemaal geweldig, en knap staaltje werk zoals hij zei 
Allereerst bedankt voor de leuke reacties. 
Sorry voor de late antwoorden, maar ik ben direkt na de workshop maandag gevloerd met een fikse griep.
Gaat nog niet geweldig maar de show must go on, dus ik hoop dat ik niet ale puzzels onde nies vanavond.

wauw! hoe verf je eigenlijk op een taart? met wat? misschien domme vraag
Ik heb gewone vloeibare gelkleurstof iets verdund met wat alcohol,( rejuvenating spirit (webshop)) Dan gewoon verven.
Met poederkleurstof en alcohol werkt het ook, maar dat vlekt veel vlotter als het droogt, dus pas daar mee op bij dit soort sterke kleurverschillen.
Ik vind ze beiden heel mooi! Knap dat je van elke stijl weer iets prachtigs weet te maken. Die zwart witte vind ik zo mooi geverfd! (Lijkt dat niet een beetje op de achtergrond van de muur in je "atelier"? Dat motief zie ik ook wel eens op je foto's)
Superknap!
Groetjes, Monique
Ja, dat lijkt er wel wat op ja, maar geen doodskoppen hier hoor. 
Inmiddels ben ik een shopje begonnen bij de workshops dus zijn er twee kasten bij gezet, de circel is dus verdwenen. 
tjongejonge, je bent echt van alle markten thuis zeg! gaaf geschilderd hoor! ik heb heel veel geschilderd op doeken maar op eent aart durf ik het nog niet aan hoor. je tobbe is ook weer een vrolijke gezellige beestenboel!! top gedaan.
trouwens wendy, ben jij ook op de taartenbeurs op 25 oktober? kan ik daar dan ook je dvd kopen?
Met jou schildertalent kun je dat makkelijk proberen hoor. 
Tís wel raar dat je je hand nergens kan steunen en ik heb tegen de verwachting in van vele best bibberhanden.
Vond het ook wel spannend om te beginnen hoor. 
Ik heb de dvd's ook te koop op de T&T beurs ja. Je kan hem vinden op de stand van de leukste taarten forum. 
![]()
Vooral de eerste!
(kort genoeg?
)

super mooi jou eerste taart, een letterlijke kunstwerk, heel apart. En de tobbe is ook geweldig mooi. Knap hoor dat je in verschillende stijlen thuis bent.
En hoe groot is de tobbe als ik mag vragen??
Hij is 35 cm. Flink wat water hoor. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » linkin park en errrrug groooote ton taart. ;)