1

Onderwerp: Inpakken

Heb al wel gezocht, maar helaas niet kunnen vinden.... Vanavond wil ik een taartje afmaken voor vrienden van ons. Dit wordt een kadootje voor hun eerste trouwdag. Maar geen mogelijkheid om hem vers te brengen, wil ik hem dus vanavond al ingepakt brengen (in dat bloemenfolie), zodat ze hem pas samen kunnen uitpakken op de trouwdag zelf. Kan ik de taart ingepakt en wel in een plastic tas aan kunnen bieden, dat ze hem zelf invriest? Heb wel vriesveilige vullingen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Rosajati

Enjoy!

2

Re: Inpakken

Wanneer wil je het geven?
Volgens mij heb je er niet bijgezet welke dag ze trouwen?!

3

Wil het vanavond gelijk gaan geven als ik klaar ben. Ze zijn 4 oktober 2007 getrouwd.... Dus op 3 oktober uit de vriezer en in de zak weer ontdooien. Maar ik vraag me af of het als geheel in de vriezer kan, dus met kartonnetje (heb een karton ingepakt met inpakpapier en folie) en folie om de taart, in een plastic zak...

Enjoy!

4

Volgens mij is dat geen probleem hoor.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

5

Ja dat kan.
Maarrrrr het moet zonder plastic ontdooien!
Je kunt het dus wel leuk ingepakt geven... maar ze kunnen hem beter eerst uitpakken, in een gewone plastic zak doen en invriezen. Vervolgens ontdooien in een kartonnen taartdoos. Maar dat is toch niet erg? Ze krijgen het kadootje dan wel als leuk ingepakt kadootje.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

of, als het in inpakfolie verpakt is, moeten ze het uitpakken als het uit de vriezer komt.
dan zien ze het wel dan pas, en ontdooit het toch goed.

7

Ja nu uitpakken is wel leuk, maar hij is er nog even niet.... Komt pas volgende week uit het buitenland voor zijn werk. Maar goed, het geeft niet, dan ziet zij hem vast.... Het gaat om het gebaar nietwaar?
Hij staat trouwens in de parade..

Enjoy!

8

Ik heb 'm gezien. En je hebt gelijk, het gaat om 't gebaar. De taart z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep